Anonym skriver:
Hej alle
.
jeg tænker tit på at få et barn sammen med min kæreste og jeg er heeeeelt vild efter at få en lille pige! Men... Min kæreste har 4 brødre og den ene af hans brødre har 4 sønner.
Så nu er det der hvor jeg tænker skal jeg opgive drømmen og tanken om en lille pige?
Jeg har virkelig læst og læst på hvordan man kan få en pige men hvad hjælper det hvis det slet ikke er muligt med så mange mænd i hans familie?
Ved i om der så kun er 99 procent chance for at få en pige?
Vil tro chancen for det ene eller det andet køn præcis det samme for jer som for alle andre.
Når det er skrevet kan jeg sagtens forstå man kan have en drøm om det ene eller det andet køn, men i bund og grund må drømmen jo være et barn sammen og ikke en dreng eller en pige sammen.
Ydermere vil jeg sige stereotypen om hvad man kan med en dreng, laver med dreng, taler med en pige om osv. Bare er netop stereotyper, drenge er lige så skønne forskellige som piger, og måske man får en pige der slet ikke ønsker de ting du drømmer om at gøre sammen, og måske man får en dreng der overrasker en så meget så man slet ikke kan forstå man ønskede sig en pige.
Jeg ligger på ingen måde skjul jeg brændende ønskede mig en pige i de to graviditeter jeg havde efter jeg mistede min datter. Men vil sige jeg føler mig så privilegeret at jeg har fået lov at opleve ikke bare en men to drenge som virkelig beviser mor/søn forholdet er noget helt særligt.
Så mærk efter ønaker du dig et barn, et barn som overrasker sig og bliver lige præcis det barn du ilke anede du ønskede dig. Eller ønsker du dig prinsessen, veninden, datteren. Hvis det er det første go for it, og prøv endelig alle metoderne for at få en pige (sselvom de med stor sandsynlighed er fup og fidus). Er det det sidste, så tøv en kende og vent til det er ønsket om barnet der vejer tungest.
Anmeld
Citér