Drømmer om en pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
20 svar
40 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej alle .

jeg tænker tit på at få et barn sammen med min kæreste og jeg er heeeeelt vild efter at få en lille pige! Men... Min kæreste har 4 brødre og den ene af hans brødre har 4 sønner. 

Så nu er det der hvor jeg tænker skal jeg opgive drømmen og tanken om en lille pige? 

Jeg har virkelig læst og læst på hvordan man kan få en pige men hvad hjælper det hvis det slet ikke er muligt med så mange mænd i hans familie? 

Ved i om der så kun er 99 procent chance for at få en pige? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej alle .

jeg tænker tit på at få et barn sammen med min kæreste og jeg er heeeeelt vild efter at få en lille pige! Men... Min kæreste har 4 brødre og den ene af hans brødre har 4 sønner. 

Så nu er det der hvor jeg tænker skal jeg opgive drømmen og tanken om en lille pige? 

Jeg har virkelig læst og læst på hvordan man kan få en pige men hvad hjælper det hvis det slet ikke er muligt med så mange mænd i hans familie? 

Der findes en masse skrøner omkring hvordan man bedst laver piger eller drenge, men det er og bliver skrøner.

Hvis kønnet er SÅ vigtigt, bør man efter min beskedne mening vente med at få børn.

Anmeld Citér

21. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej alle .

Jeg læste om nogen hvor der kun var drenge på begge sider over en årrække. De fik den første pige, første fødte.

Hvad med din egen familie? 

Min far er ud af tre brødre og har fået  to drenge og to piger. 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Yurie skriver:

Jeg læste om nogen hvor der kun var drenge på begge sider over en årrække. De fik den første pige, første fødte.

Hvad med din egen familie? 

Min far er ud af tre brødre og har fået  to drenge og to piger. 

Kvinden familie (altså kønnet), kan man ikke bruge til noget, da det er i sædcellerne kønnet ligger.

Anmeld Citér

21. juli 2015

Anonym

Man kan på ingen måde påvirke kønnet. Der er så mange skrøner omkring det men ingen af dem har videnskabeligt beviser. 

Må ærlig indrømme at hvis man går så meget op i kønnet så skal man vente med at få børn og blive voksen først. 

Anmeld Citér

21. juli 2015

esioul

Anonym skriver:

Hej alle .

jeg mener nu sagtens man kan drømme om et få bestemt køn, uden at det betyder at man på nogen måde vil fravælge et andet.

Anmeld Citér

21. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Man kan på ingen måde påvirke kønnet. Der er så mange skrøner omkring det men ingen af dem har videnskabeligt beviser. 

Må ærlig indrømme at hvis man går så meget op i kønnet så skal man vente med at få børn og blive voksen først. 

Hun spørg jo bare om det er muligt, fordi der kun er drenge på kærestens side. Ikke at hun kun ønsker sig  en pige. Hun drømmer om en pige, og spørg om hun bare skal droppe drømmen. 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Bebsen

Man kan ikke på nogen måde påvirke hvilket køn man får 

Men ér der nogen genetiske betingelser for om man får det ene eller det andet? Ligesom at der er noget med tvillinger? 

I både min fars og mors familie er der født piger først... Og jeg var SIKKER på at jeg ville få en pige... Men fik den skønneste dreng - som jeg bestemt ikke ville bytte for nogen pige 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Anonym

Jeg vil blot sige til trådstarter, at du ikke er alene om drømmen om en pige! :-) Har en søn og drømmen om en datter er meget stor. Jeg mener bestemt ikke at man er en dårlig person fordi man drømmer om et bestemt køn, for man bliver lykkelig lige meget hvad :-)  

Anmeld Citér

21. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg vil blot sige til trådstarter, at du ikke er alene om drømmen om en pige! :-) Har en søn og drømmen om en datter er meget stor. Jeg mener bestemt ikke at man er en dårlig person fordi man drømmer om et bestemt køn, for man bliver lykkelig lige meget hvad :-)  

Hvem er man?

For jeg har da læst om del kvinder som blev skuffet over kønnet...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.