Inger skriver:
for håbenligt... skal ind og have taget vandet, hvis de kan. Lægen har dog lovet at DET kan de, selvom jeg ikke har åbnet mig. Jeg er 40+4 i morgen så det er igangsættelse, blev jeg også sidst, det var dog med piller, og tog meget lang tid..
Nogen hvor de har fået taget vandet, og hvor hurtig fødte i?????
Hvor åben var i, da i fik taget vandet????
( jeg har ikke veer og var ikke åbnet igår, kun udslettet livmoderhals, og hun kulle liiiiige får en spids ind i livmodermunden)
Min første fødsel tog 36 timer fra førte ve, og jeg HÅBER virkelig at kunne føde noget hurtigere denne gang..
uhhh er fyldt med så mange følelser på en gang, men glæder mig
Fik prikket vandet 40+4 med Liam. Jeg mener de sagde jeg skulle have veer inden for 2 timer (wller var det 4?). Efter de havde prikket vandet og min mand var kommet med tørt tøj fik jeg lidt mad og besked på at gå rundt.
Jeg fik veer inden for den tid jeg skulle, men synts ikke de var rigtige, men det skal jeg lige love for de blev meget hurtigt og lille (store) manden var født på under en time. Jeg måtte desværre ikke stå op da han skulle føkges med bælte under hele forløbet og der var ikke tid til at lægge elektroder på hans hoved.
Får man ikke veer inden de timer de har sagt får man forresten vedrop.
Pøj pøj i morgen
Anmeld
Citér