Legoland - spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2015

MyLove E

bøllen skriver:

Tak for link men den fylder alt for meget i bilen. Så bliver der lidt trængt 

Nej nej den kan skilles af i 7 dele

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

bøllen

loop skriver:

Man kan få sammenklappelige trækvogne, har jeg set

Ja dem har jeg også set, men ved ikke lige hvor og skal bruge den i morgen  så må på jagt til næste gang .

Anmeld Citér

21. juli 2015

bøllen

MyLove E skriver:

Nej nej den kan skilles af i 7 dele

Ok det var jo smart , men fylder den ikke meget alligevel ?? 

Anmeld Citér

21. juli 2015

loop

bøllen skriver:

Ja dem har jeg også set, men ved ikke lige hvor og skal bruge den i morgen  så må på jagt til næste gang .

Jeg så en del, der havde dem den anden dag da vi var i sommerland. Jeg synes det var meget praktisk, så jeg overvejer at købe en. Jeg googlede det lige, og det så ud til at der var flere steder, man kan købe dem bl.a harald nyborg.

god tur i morgen

Anmeld Citér

21. juli 2015

bøllen

loop skriver:

Jeg så en del, der havde dem den anden dag da vi var i sommerland. Jeg synes det var meget praktisk, så jeg overvejer at købe en. Jeg googlede det lige, og det så ud til at der var flere steder, man kan købe dem bl.a harald nyborg.

god tur i morgen

De er nemlig smarte kikkede på dem sidste sommer men kom selvfølgelig fra det igen

har Harald Nyborg dem der kan klappes sammen ? 

Må lige google 

tak tak

Anmeld Citér

22. juli 2015

L-Mortil3

Lige et indspark ! Sammenklappelig trækvogn fra jem og fix og Harald Nyborg er noget herre ..... Møg for at sige det mildt, de kører skide dårligt, ringe hjul der ikke drejer ordentligt med, og med vægt i , er de helt umulige... Der ville jeg vælge en dyrere model ... Har ejet begge, og givet begge til genbrug, ikke engang værd at sælge igen :-O sorry måtte lige smide den kommentar med hihi

rigtig god tur!!

Anmeld Citér

22. juli 2015

bøllen

L-Mortil2 skriver:

Lige et indspark ! Sammenklappelig trækvogn fra jem og fix og Harald Nyborg er noget herre ..... Møg for at sige det mildt, de kører skide dårligt, ringe hjul der ikke drejer ordentligt med, og med vægt i , er de helt umulige... Der ville jeg vælge en dyrere model ... Har ejet begge, og givet begge til genbrug, ikke engang værd at sælge igen :-O sorry måtte lige smide den kommentar med hihi

rigtig god tur!!

Super det vil jeg da tage med i mine overvejelser . Fandt du en som kunne bruges ??? Du kan anbefale 

Anmeld Citér

22. juli 2015

L-Mortil3

bøllen skriver:

Super det vil jeg da tage med i mine overvejelser . Fandt du en som kunne bruges ??? Du kan anbefale 

Vi endte med en fra Cargo , den fungerer rigtig godt, men koster også noget mere!! Har set en del køre med den fra outwell , men hvordan den virker, ved jeg ikke. Min vigtige anbefaling er at prøve dem i butikkerne, læs nogle varer i, snur rundt, bak, drej og kør fremad med lidt og meget vægt... :-)

Anmeld Citér

22. juli 2015

Muffinmus

bøllen skriver:

Tror du der kan stå køletaske derin???

Vi havde vores der i i hvert fald. Man skal helt ned til rygerne bagved for at finde dem

Anmeld Citér

22. juli 2015

MyLove E

bøllen skriver:

Ok det var jo smart , men fylder den ikke meget alligevel ?? 

Jeg synes ikke det er galt. Jeg har haft den i en Up 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.