Legoland - spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.476 visninger
29 svar
3 synes godt om
21. juli 2015

bøllen

vi skal i Legoland så vil høre om nogen ved om der er trækvogne man kan leje der ? Til køletaske mm 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

sandramor

bøllen skriver:

vi skal i Legoland så vil høre om nogen ved om der er trækvogne man kan leje der ? Til køletaske mm 

Vi var der i går og det eneste jeg så var en klapvogn som vi legede  der ku vi også ha køletaske på....... 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Der er sådan nogle "klapvogne" man kan leje, men de er helt ærligt trælse at gå med synes vi  

Der er også et sted hvor man kan låse sine ting ind, men jeg vef ikke om der kan være en køletaske deri.

Vi har selv taget vores klapvogn med når vi har været der - så kunne børnene også hvile benene sidst på dagen  

God tur! 

Anmeld Citér

21. juli 2015

L-Mortil3

Som de andre skriver, ingen trækvogn, men en klapvogn lavet som en indkøbsvogn. Små bitte hjul og bøjet stål, noget herre l O r t ...

Anmeld Citér

21. juli 2015

bøllen

sandramor skriver:

Vi var der i går og det eneste jeg så var en klapvogn som vi legede  der ku vi også ha køletaske på....... 

Ok det dur ski ikke så ���� 

Anmeld Citér

21. juli 2015

bøllen

L-Mortil2 skriver:

Som de andre skriver, ingen trækvogn, men en klapvogn lavet som en indkøbsvogn. Små bitte hjul og bøjet stål, noget herre l O r t ...

Okay det dur ski ikke så vi må hente i bilen 

Anmeld Citér

21. juli 2015

bøllen

AnjaHM skriver:

Der er sådan nogle "klapvogne" man kan leje, men de er helt ærligt trælse at gå med synes vi  

Der er også et sted hvor man kan låse sine ting ind, men jeg vef ikke om der kan være en køletaske deri.

Vi har selv taget vores klapvogn med når vi har været der - så kunne børnene også hvile benene sidst på dagen  

God tur! 

Jeg har ikke børn i klapvogn alder så derfor trækvogn . Men ja dejligt med barnevogn / klapvogn .

Vi må hvis bare hente i bilen så 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Muffinmus

Der er skabe i nærheden af frøhopperen der er gratis... Til højre hvor man kan købe hotdogs 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Nea85

bøllen skriver:

Jeg har ikke børn i klapvogn alder så derfor trækvogn . Men ja dejligt med barnevogn / klapvogn .

Vi må hvis bare hente i bilen så 

Vi var der for nylig og havde taget en paraplyklapvogn med til samme formål. Tror den er en del bedre at gå med end de vogne man kan leje

Anmeld Citér

21. juli 2015

2babygirls

bøllen skriver:

Efter alt det terror er trækvogne forbudt i Legoland, derfor har de det der klapvogne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.