Ny test før lægebesøg.. Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2015

crish89

God-mor skriver:

Det er helt normalt.! Oplevede det også i starten af graviditeten en enkel gang eller to. 

Okay det lyder godt. Håber bare der stadig er noget.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

crish89

L-Mortil2 skriver:

Det er meget normalt, så længe det ikke bliver til mere eller du får smerter, så tag du det helt roligt ;-)

Øv nu det lidt mere blod, ik helt som almindelig mens, for der plejer jeg st bløde en del. Men bløder lidt mere end pletblødning, men ingen smerter. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

crish89

L-Mortil2 skriver:

Smerter kombineret med blødning kan indikere en biokemisk abort, men det kan også betyde slet ingen ting! Nogle oplever at have menstruations lignende blødning og smerter, men stadig være gravid. Ved andre kan det så betyde abort, så der er ikke andet for end at vente og se. Krydser fingre! 

Okay ja så må jeg vente og se. Nu det blevet som en mens lignenende blødning men ikke så kraftig.. Håber det ik har nogen betydning og alt er fint endnu.. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

crish89

MarianneRubi skriver:

Hvordan slår det til? 

Sidste teste var lidt tydeligere end de andre. Men stadig svagt positiv. Har dog fået lidt mens lignenende blødning, bare uden smerter og ik helt så kraftig. Men skal til lægen fredag. Så må lige se hvad han siger..

Anmeld Citér

22. juli 2015

Abracadabra

crish89 skriver:

Sidste teste var lidt tydeligere end de andre. Men stadig svagt positiv. Har dog fået lidt mens lignenende blødning, bare uden smerter og ik helt så kraftig. Men skal til lægen fredag. Så må lige se hvad han siger..

Nu er jeg den sure gamle mand, men i mine øjne er dine tests bragende negative, og du har fået blødning - jeg har svært ved at tro, at din læge kan sige meget andet end, at du ikke er gravid (og heller ikke har været gravid). 

Hvad med at fokusere på det nødvendige vægttab? Det gik jo godt på et tidspunkt, skrider det stadig fremad? 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Elgaard73

Abracadabra skriver:

Nu er jeg den sure gamle mand, men i mine øjne er dine tests bragende negative, og du har fået blødning - jeg har svært ved at tro, at din læge kan sige meget andet end, at du ikke er gravid (og heller ikke har været gravid). 

Hvad med at fokusere på det nødvendige vægttab? Det gik jo godt på et tidspunkt, skrider det stadig fremad? 

Må altså give dig ret.

Har fulgt lidt med på sidelinjen, og så vidt jeg kan se, er der blevet lagt tests op siden d. 9 Juli. Jeg kan heller ikke rigtigt se noget, og heller ikke nogen form for udvikling på testene.

Anmeld Citér

22. juli 2015

crish89

Abracadabra skriver:

Det går stadig fremad.. Selvfølgelig fokusere jeg på det.

Anmeld Citér

22. juli 2015

xStinepigen

Synes mange får svage streger på den type test der, hvir de Rikke we noget . Men krydser for den we der 

Anmeld Citér

23. juli 2015

crish89

xStinepigen skriver:

Synes mange får svage streger på den type test der, hvir de Rikke we noget . Men krydser for den we der 

Okay det lyder træls.. Håber ik det en snyder ved mig, men begynder da at tvivle på der er noget 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Abracadabra

Hvad sagde lægen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.