Ny test før lægebesøg.. Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2015

crish89

Mynewlife skriver:

Uhha.. Vildt..

Enten 3+3 eller 3+5

Ihh fedt ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

crish89

Godmorgen.. Kan man godt plet bløde  lidt med lidt helt lyserødt blod på papiret. Intet i toilettet, kunne kun se lidt på papiret? Helt svagt og skulle have haft mens i mandags, men intet at se. Kun den lille plet her til morgen papiret.

ingen mens smerter, og plejer at have meget kraftig mens smerter og bløde en del fra starten.. 

Sker der noget ved det trods det at jeg har testet positiv? 

Anmeld Citér

22. juli 2015

L-Mortil3

crish89 skriver:

Godmorgen.. Kan man godt plet bløde  lidt med lidt helt lyserødt blod på papiret. Intet i toilettet, kunne kun se lidt på papiret? Helt svagt og skulle have haft mens i mandags, men intet at se. Kun den lille plet her til morgen papiret.

ingen mens smerter, og plejer at have meget kraftig mens smerter og bløde en del fra starten.. 

Det er meget normalt, så længe det ikke bliver til mere eller du får smerter, så tag du det helt roligt ;-)

Anmeld Citér

22. juli 2015

crish89

L-Mortil2 skriver:

Det er meget normalt, så længe det ikke bliver til mere eller du får smerter, så tag du det helt roligt ;-)

Mange tak for dit svar. Blev lidt bekymret, da det et første gang. Det er ikke blevet til meter kun lidt frisk blod..

hvad hvis jeg skulle gå Hen og få lette mens smerter? 

Anmeld Citér

22. juli 2015

L-Mortil3

crish89 skriver:

Mange tak for dit svar. Blev lidt bekymret, da det et første gang. Det er ikke blevet til meter kun lidt frisk blod..

hvad hvis jeg skulle gå Hen og få lette mens smerter? 

Smerter kombineret med blødning kan indikere en biokemisk abort, men det kan også betyde slet ingen ting! Nogle oplever at have menstruations lignende blødning og smerter, men stadig være gravid. Ved andre kan det så betyde abort, så der er ikke andet for end at vente og se. Krydser fingre! 

Anmeld Citér

22. juli 2015

crish89

L-Mortil2 skriver:

Smerter kombineret med blødning kan indikere en biokemisk abort, men det kan også betyde slet ingen ting! Nogle oplever at have menstruations lignende blødning og smerter, men stadig være gravid. Ved andre kan det så betyde abort, så der er ikke andet for end at vente og se. Krydser fingre! 

Okay mange tak for hjælpen 

jeg ser tiden lidt an og ser hvad der sker.. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

God-mor

crish89 skriver:

Det er helt normalt.! Oplevede det også i starten af graviditeten en enkel gang eller to. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Kay

Meget svagt ja

Anmeld Citér

22. juli 2015

Abracadabra

Jeg kan overhovedet ikke se nogen form for streg. Prøv igen om nogle dage, hvis der stadig ikke er en streg, er du vel ikke gravid. Hcg stiger jo hurtigt, så en streg skal blive tydelig indenfor få dage, hvis der er en graviditet. 

Anmeld Citér

22. juli 2015

MarianneRubi

Hvordan slår det til? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.