Hvad vil i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2015

fo82

M &.I skriver:

Det er det jeg gøre men ejendom vil sende regning hvis vi ikke smider dem og ryder op , men jeg kan jo ikke bare sådan smide dem  

Jeg sagde til ham de kan ikke flyve endnu, han sagde dræb dem. 

Det med regningen er de i deres fulde ret til hvis du ikke følger deres anvisninger.

De vil ikke have bygningen ødelagt, og som en anden skriver det har altså skadelige konsekvenser at være vært for duer.

Hvis du ikke selv kan, må du ringe efter en skadedyrsbekæmper eller betale for de skader duerne laver...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2015

Mamman

Profilbillede for Mamman

Til næste år er det ungerne der også kommer og lægger æg - året efter kommer deres unger også osv.... Det er lige som med måger..... 

Som en anden skriver så er deres afføring også farlig for mennesker

Anmeld Citér

20. juli 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Du skal ikke dræbe dem ! det altså for synd de vokser jo hurtigt.... Sig du selv vil gøre rent når de er fløjet fra reden.

Anmeld Citér

20. juli 2015

TNBC

M &.I skriver:

Hvad vil i gøre hvis duerne har fundet et sted at lave æg i jeres altan? Og vups så er der to unger duerne?

Vi har lavet net på vores altan men ved ikke hvordan de kom huler er gået i stykker nu har vi to unger som ikke kan flyve endnu, og vi mente vi venter til de flyver så dækker vi med nyt net og gøre rent. 

I dag kom ejendom ham tog billede og sagde i skal gøre rent snart mulig,  jeg sagde ja hvis de unger kan flyve snart, ved i hvad han sagde dræb dem og smid dem!!

Mig og min mand gik i chok og sagde mener du det, han tog det alvorlig og sagde ja de er svineri. 

Jeg sagde nope jeg dræber ikke dyre selvom de er svinger i. Han sagde vi kommer snart og få tjekke hvis den ikke er væk og gjort rent senere vi regning som vi skal betale!!!!! 

Det tager omkring 20-30 dage før de nok begynder at kunne flyve(siges der) så det er noget tid at have dem på altan.

Hvis du ikke vil slå dem ihjel, må du have fat i nogen der kan gøre noget, så de bliver fjernet. For som nogle siger, i kan ende med at næste år kommer deres unger og så videre, og så skal i gøre det hvert år, så er det vel bedre at få gjort det ordentligt nu.

For ja, i vil få en regning, hvis i ikke gør rent som i skal. Så sørg for at gør noget ved det.

Anmeld Citér

20. juli 2015

Sissel

Men jeg forstår ikke helt hvordan det bliver lejers ansvar at dræbe de due unger? Burde det ikke være udlejers ansvar at komme af med skadedyr i hans ejendom? 

Anmeld Citér

20. juli 2015

M &.I

Problemer er at  det er også sket sidste år og sidste sidste år,  i år har min man dækket dem med net og det hele, men fandt ud af at net har et lille hul!! . Jeg har lige snakket med min mand om det. Og han sagde at han fjerne dem rolig og ligger dem i papkasse hvis de ikke kan flyve så han flytter dem og så kan vi gøre meget rent og derefter helt nyt net måske dobbelt net.

Vi bruger aldrig altan derfor tænkt jeg ikke på det. 

Men at sige til mig kvæl dem bare dræb dem,  dur ikke!  Tror ikke nogen kan finde på det uden over ham! 

Min mand skal finde ud af det hvordan han fjerner dem for ikke at moren ( due) bliver sur

Anmeld Citér

20. juli 2015

M &.I

Du skal ikke dræbe dem ! det altså for synd de vokser jo hurtigt.... Sig du selv vil gøre rent når de er fløjet fra reden.

Det sagde jeg også,  han sagde han kommer igen næste uge og ser om vi har gjort rent hvis IK så sender han regning og jeg gider ikke betale for det. 

Tror vi skal se på lørdag hvad vi gøre med dem. Måske skal vi flytte dem. 

Anmeld Citér

21. juli 2015

kesuh

Problemer er at  det er også sket sidste år og sidste sidste år,  i år har min man dækket dem med net og det hele, men fandt ud af at net har et lille hul!! . Jeg har lige snakket med min mand om det. Og han sagde at han fjerne dem rolig og ligger dem i papkasse hvis de ikke kan flyve så han flytter dem og så kan vi gøre meget rent og derefter helt nyt net måske dobbelt net.

Vi bruger aldrig altan derfor tænkt jeg ikke på det. 

Men at sige til mig kvæl dem bare dræb dem,  dur ikke!  Tror ikke nogen kan finde på det uden over ham! 

Min mand skal finde ud af det hvordan han fjerner dem for ikke at moren ( due) bliver sur

Du har jo selv lige skrevet præcist det problem,  som nogle af de andre har beskrevet.  Duerne vil komme igen.

Få dem aflivet hurtigst muligt og gjort pinligt rent efter dem og sæt et nyt net op.

Der er sgu ingen grund til barmhjertighed med duerne. Der er rigeligt af dem i Danmark  

De er rotter med vinger.

Anmeld Citér

21. juli 2015

M &.I

kesuh skriver:

Du har jo selv lige skrevet præcist det problem,  som nogle af de andre har beskrevet.  Duerne vil komme igen.

Få dem aflivet hurtigst muligt og gjort pinligt rent efter dem og sæt et nyt net op.

Der er sgu ingen grund til barmhjertighed med duerne. Der er rigeligt af dem i Danmark  

De er rotter med vinger.

Hhh jeg er jo bange for straf hh det er det jeg tænker på, at hvis nabo ser det, og ringer til politi. For dyre mishandle 

Anmeld Citér

21. juli 2015

kesuh

Hhh jeg er jo bange for straf hh det er det jeg tænker på, at hvis nabo ser det, og ringer til politi. For dyre mishandle 

Så skal de have en særdeles øm bagdel for at anmelde at i afliver et par dueunger ;-) 

Forstår jer skam godt.. Disse tider er grumme med alt det shit storm på sociale medier osv, men Anyway 

Tag fat om birdy's hoved og drej og hiv, indtræffer døden øjeblikkeligt, hvis gjort korrekt,  ellers må i tage øksen/ stor køkkenkniv i brug ;-) 

Lyder barbarisk,  men sådan er det :-D 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.