M &.I skriver:
Hvad vil i gøre hvis duerne har fundet et sted at lave æg i jeres altan? Og vups så er der to unger duerne?
Vi har lavet net på vores altan men ved ikke hvordan de kom huler er gået i stykker nu har vi to unger som ikke kan flyve endnu, og vi mente vi venter til de flyver så dækker vi med nyt net og gøre rent.
I dag kom ejendom ham tog billede og sagde i skal gøre rent snart mulig, jeg sagde ja hvis de unger kan flyve snart, ved i hvad han sagde dræb dem og smid dem!!
Mig og min mand gik i chok og sagde mener du det, han tog det alvorlig og sagde ja de er svineri.
Jeg sagde nope jeg dræber ikke dyre selvom de er svinger i. Han sagde vi kommer snart og få tjekke hvis den ikke er væk og gjort rent senere vi regning som vi skal betale!!!!!
Det tager omkring 20-30 dage før de nok begynder at kunne flyve(siges der) så det er noget tid at have dem på altan.
Hvis du ikke vil slå dem ihjel, må du have fat i nogen der kan gøre noget, så de bliver fjernet. For som nogle siger, i kan ende med at næste år kommer deres unger og så videre, og så skal i gøre det hvert år, så er det vel bedre at få gjort det ordentligt nu.
For ja, i vil få en regning, hvis i ikke gør rent som i skal. Så sørg for at gør noget ved det.
Anmeld
Citér