Hvad vil i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.861 visninger
20 svar
18 synes godt om
20. juli 2015

M &.I

Hvad vil i gøre hvis duerne har fundet et sted at lave æg i jeres altan? Og vups så er der to unger duerne?

Vi har lavet net på vores altan men ved ikke hvordan de kom huler er gået i stykker nu har vi to unger som ikke kan flyve endnu, og vi mente vi venter til de flyver så dækker vi med nyt net og gøre rent. 

I dag kom ejendom ham tog billede og sagde i skal gøre rent snart mulig,  jeg sagde ja hvis de unger kan flyve snart, ved i hvad han sagde dræb dem og smid dem!!

Mig og min mand gik i chok og sagde mener du det, han tog det alvorlig og sagde ja de er svineri. 

Jeg sagde nope jeg dræber ikke dyre selvom de er svinger i. Han sagde vi kommer snart og få tjekke hvis den ikke er væk og gjort rent senere vi regning som vi skal betale!!!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2015

M &.I

wow 61 visning ingen svar!! 

Utrolig!  

Anmeld Citér

20. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom
M &.I skriver:

wow 61 visning ingen svar!! 

Utrolig!  

Hvad vil have folk skal svare?

Jeg kan godt forstå at du ikke vil tage livet af dyrene, men omvendt kan jeg også godt følge udlejer, da duer sviner meget.

Anmeld Citér

20. juli 2015

M &.I

Mom skriver:

Hvad vil have folk skal svare?

Jeg kan godt forstå at du ikke vil tage livet af dyrene, men omvendt kan jeg også godt følge udlejer, da duer sviner meget.

De kunne give mig råd hvad jeg skal gøre.

Skal jeg bare dræbe dem?? 

Ville du selv gøre det hvis det er omvendt??  

Anmeld Citér

20. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Efter en hurtig googlesøgning , gives svaret af sig selv, du skal have fat i skadedyrsbekæmpelsen, som vil aflive duerne, gøre rent og søge for at alle de skadedyr som er i reden kommer væk.

Når en due engang har lagt æg et sted vil den vende tilbage og prøve at gøre det igen, altså du vil have duer hele tiden.

Et net kan ikke holde dem væk.

En duelort indeholder syre som ødelægger bygningernes facade, og kan bære smitte med sig.

Anmeld Citér

20. juli 2015

fo82

Jeg er helt på udlejers side her. Jeg har boet i en bygning der var blevet indtaget af duer...

og tro mig der kommer flere til og de ødelægger bygningen.

få aflivet de unger i en fart og renst ud og få sikret altanen...

det er ikke for sjov at man kalder duer for luftens rotter. 

Anmeld Citér

20. juli 2015

M &.I

Jeg er helt på udlejers side her. Jeg har boet i en bygning der var blevet indtaget af duer...

og tro mig der kommer flere til og de ødelægger bygningen.

få aflivet de unger i en fart og renst ud og få sikret altanen...

det er ikke for sjov at man kalder duer for luftens rotter. 

Ja,  men jeg venter med de unger de flyver deres vej jeg er bange for dem. Unger kan ikke flyve endnu. De er blivet lidt større 

Anmeld Citér

20. juli 2015

loop

M &.I skriver:

Ja,  men jeg venter med de unger de flyver deres vej jeg er bange for dem. Unger kan ikke flyve endnu. De er blivet lidt større 

Jeg ville lade duereden være. Nyde at se ungerne vokse op og flyve fra reden.

Anmeld Citér

20. juli 2015

M &.I

Jeg ville lade duereden være. Nyde at se ungerne vokse op og flyve fra reden.

Det er det jeg gøre men ejendom vil sende regning hvis vi ikke smider dem og ryder op , men jeg kan jo ikke bare sådan smide dem  

Jeg sagde til ham de kan ikke flyve endnu, han sagde dræb dem. 

Anmeld Citér

20. juli 2015

Morjanne76

Kontakt boligselskabet og vend situationen med dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.