Vægtøgning i graviditet. Normalvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Hej alle i gravide kvinder.

jeg er gravid i 14. uge med barn nr 2 og har taget 4 kg på.. Jeg var inden graviditet normalvægtig med et BMI på 19.

Nu tænker jeg bare om det er for meget? Sidste graviditet tog jeg 16 kg i alt og vil helst ikke over det i denne graviditet..

hvor meget har i andre normalvægtige taget på og hvor langt er i?

(grunden til at jeg spørger normalvægtige, er fordi jeg synes ofte overvægtige slet ikke tager på i graviditeten)

Ved begge graviditets var min bmi lige under 19.

Ved den første tog jeg 18kg på, var sygemeldt fra ca halvvejs og ved nr 2 tog jeg 16kg på og var sygemeldt fra ca samme tid med mit bækken.

Fik store børn på ca 4 kg begge gange. Var kun gravid på maven, men Det er jo stadig surt at tage så meget på.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2015

namaha

Anonym skriver:

jeg er gravid i 14. uge med barn nr 2 og har taget 4 kg på.. Jeg var inden graviditet normalvægtig med et BMI på 19.

Nu tænker jeg bare om det er for meget? Sidste graviditet tog jeg 16 kg i alt og vil helst ikke over det i denne graviditet..

(grunden til at jeg spørger normalvægtige, er fordi jeg synes ofte overvægtige slet ikke tager på i graviditeten)

Jeg er normal vægtigt og er i dag 34+0 jeg har taget lige godt 12 kg på, og det er selvfølgelig ink væske i kroppen(fødder og ben) 

vejer men kun om morgen og en gang om ugen 

Anmeld Citér

20. juli 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Jeg er præcis som dig. Jeg tog 17 på sidst, og vil nødigt der op igen.

jeg er nu 18+4, men da jeg vejede mig for ca en uge siden havde jeg også taget fire kilo på. 

Håber jeg kan holde lidt igen med vægten denne gang  

så håber det er meget normalt, for har også tænkt om det var meget

Anmeld Citér

24. juli 2015

Milas14

Jeg har haft 3 graviditeter hvor min startvægt var på 63-65 kg ( er 170 cm høj).. Tog 18, 16, 23 kg på. 

Havde taget omkring 10 kg på i 7 mdr. Ved dem alle 3

Anmeld Citér

24. juli 2015

Olaf

Første graviditet + 40 kg

denne graviditet - 4 kg termin på mandag  

Anmeld Citér

24. juli 2015

Sandratoft

Jeg mener jeg havde taget ca 5 kg på indtil jeg ramte uge 30. Så gik det ellers stærkt derfra og tror jeg endte med at tage 12 kg på  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.