Vægtøgning i graviditet. Normalvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
15 svar
1 synes godt om
20. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej alle i gravide kvinder.

jeg er gravid i 14. uge med barn nr 2 og har taget 4 kg på.. Jeg var inden graviditet normalvægtig med et BMI på 19.

Nu tænker jeg bare om det er for meget? Sidste graviditet tog jeg 16 kg i alt og vil helst ikke over det i denne graviditet..

hvor meget har i andre normalvægtige taget på og hvor langt er i?

(grunden til at jeg spørger normalvægtige, er fordi jeg synes ofte overvægtige slet ikke tager på i graviditeten)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2015

hmg86

Anonym skriver:

jeg er gravid i 14. uge med barn nr 2 og har taget 4 kg på.. Jeg var inden graviditet normalvægtig med et BMI på 19.

Nu tænker jeg bare om det er for meget? Sidste graviditet tog jeg 16 kg i alt og vil helst ikke over det i denne graviditet..

(grunden til at jeg spørger normalvægtige, er fordi jeg synes ofte overvægtige slet ikke tager på i graviditeten)

Jeg er også normalvægtig.. ved ikke lige hvad bmi er men jeg er 27+6 og har taget 4.5 kg på indtil videre.. det er min første graviditet..

Anmeld Citér

20. juli 2015

Anonym trådstarter

hmg86 skriver:

Jeg er også normalvægtig.. ved ikke lige hvad bmi er men jeg er 27+6 og har taget 4.5 kg på indtil videre.. det er min første graviditet..

Tak for svar. Ja det er jo ikke så meget. Du ender nok ikke med at tage så meget på i alt 

Anmeld Citér

20. juli 2015

JH12

Jeg var normal vægtig inden mine graviditeter og har taget 20 kg på under begge, første gang smed jeg alle kiloerne inden 4-5 måneder, plus ekstra. 

Her anden gang ved jeg ikke endnu, det er kun 3 uger siden jeg fødte og har ikke været på vægten endnu ☺️

Anmeld Citér

20. juli 2015

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Jeg var normal vægtig inden mine graviditeter og har taget 20 kg på under begge, første gang smed jeg alle kiloerne inden 4-5 måneder, plus ekstra. 

Her anden gang ved jeg ikke endnu, det er kun 3 uger siden jeg fødte og har ikke været på vægten endnu ☺️

Dejligt du kom af med kiloene så hurtigt.. Kan du huske hvor meget du havde taget på halvvejs i graviditeten? 

Anmeld Citér

20. juli 2015

StephanieNajim

Jeg er helt normalvægtig og tog i første graviditet 8 kg på, anden graviditet med tvillinger tog jeg 12 kg på, det hele røg heldigvis meget hurtigt efter begge fødsler ☺ 

Anmeld Citér

20. juli 2015

JH12

Anonym skriver:

Dejligt du kom af med kiloene så hurtigt.. Kan du huske hvor meget du havde taget på halvvejs i graviditeten? 

Første graviditet havde jeg taget de første 12 kg på da jeg var 20 uger henne. 

Anden gang havde jeg taget 12 kg på ved 25 uger.

Anmeld Citér

20. juli 2015

Rikke.N 86

Jeg havde taget 13 kg på halvvejs og har nu ramt 20 kg og er 37+3, det meste er dog vand

Anmeld Citér

20. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg var godt nok undervægtig da jeg blev gravid med er BMI på 17,5. Jeg er 38+1 nu og har taget 14 kg på. 

Anmeld Citér

20. juli 2015

Fremad

Jeg vejede Ca 72 inden graviditet... Lagde virkelig syg næsten hele graviditen.....Men trods opkast rog vægten op på 94 kg, men det skyldes os rygestop...

Min søn er nu knap 5 mdr, jeg har været syg de første par måneder men mangler stadig Ca 10 + kg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.