4 børn - hvilken bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2015

Tip!

LeneKE skriver:

Vi har kigget lidt på en Zafira, men kommer der til at kunne være en barnevogn OG 4 børn og 2 voksne?

Vil du altid skulle have barnevognen med, og alle mand? Jeg vil godt kunne have børn og voksne med ud og handle, dog uden barnevogn. Dyne/voksi til baby og en ekstra vogn.. 

Kommer til at tænke på en berlingo, der kan laves et ekstra sæde helt bag ved. Den er stor og rummelig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

MoarMoar

Vi har en Opel Zafira og jeg er meget glad for den :-) Der kan godt være 6 personer og en lidt stor klapvogn. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

birthee

Vi er 2 voksne og 4 børn (8 år, 4 år, 2 år og en på 6 mdr)... Vi kører Peugeot Partner (2004-model), og er rigtig glad for det... Vi har kigget lidt rundt, og der er også VW Caddy...

Anmeld Citér

19. juli 2015

Sissel

LeneKE skriver:

Vi har kigget lidt på en Zafira, men kommer der til at kunne være en barnevogn OG 4 børn og 2 voksne?

Det tvivler jeg på.. Bagagerummet er ikke særlig stort, når de bagerste sædder er slået op.. Vi har klaret det med en klapvogn og en voksipose��

Anmeld Citér

20. juli 2015

De3Guldklumper

Vi har selv en Citroën Picasso C4 7 personers som vi er rigtig glade for. 

Ellers er der VW Touran og sahran. Ford S max, VW caddy, Berlingo eller Peugeot partner. Seat har også lavet større biler ala VW bare til billigere penge  

Anmeld Citér

20. juli 2015

Carina:-)

Vi har en Renault Grand Scenic 7 pers.

Den er nu 4 år og har ikke kostet andet end service selv om vi normalt kører sydpå hver sommer.

God køre komfort og masser af plads- 

Vi gav 350.000 inkl ekstraudstyr. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.