4 børn - hvilken bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
15 svar
3 synes godt om
19. juli 2015

LeneKE

hejsa

vi har tre børn i forvejen (14,12 og 4 år) og taler om at få en mere, men hvilken bil skal man vælge for at der er plads til alle mand og en barnevogn? 

Mvh Lene

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

fit_fys

Hvad er budgettet?

Anmeld Citér

19. juli 2015

LeneKE

fit_fys skriver:

Hvad er budgettet?

200.000 ca - den behøver ikke være ny

Anmeld Citér

19. juli 2015

Sirius1981

LeneKE skriver:

200.000 ca - den behøver ikke være ny

Jeg ville anbefale en nyere Volvo-model 

Anmeld Citér

19. juli 2015

fit_fys

Har I søgt på Bilbasen.dk eller nogle andre hjemmesider til bilsalg? Et gæt, som jeg selv har erfaring med er en Toyota Hiace. Vi var 5 børn, men mine forældre købte den som personbil og vi kunne være 7 mand, hund og alt vores skrammel

Anmeld Citér

19. juli 2015

fit_fys

Hvis budgettet var større, ville jeg også anbefale en Volvo model. Vi har selv haft en Volvo XC 90 - helt igennem fantastisk bil!

Anmeld Citér

19. juli 2015

Lenchick

LeneKE skriver:

hejsa

vi har tre børn i forvejen (14,12 og 4 år) og taler om at få en mere, men hvilken bil skal man vælge for at der er plads til alle mand og en barnevogn? 

Mvh Lene

Et vennepar med 5. barn på vej har lige købt en Fiat 500 L Living (7-personers). Jeg har den almindelige Fiat 500 L, 5 personers og det er en drøm af en bil! Serviceintervallet er 35.000 eller 2 år og det er værd at tage med i overvejelser

Anmeld Citér

19. juli 2015

Tip!

Min kæreste og jeg har 4 børn tilsammen og stadig hver vores bil, men vi kigger på Opel zafir, Peugeot et eller andet kæmpe lokum... Begge 7 persons.. Så kan vi godt have 4 børn (engang 5 børn) og ragelse i også.. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

LeneKE

Vi har kigget lidt på en Zafira, men kommer der til at kunne være en barnevogn OG 4 børn og 2 voksne?

Anmeld Citér

19. juli 2015

Lenchick

LeneKE skriver:

Vi har kigget lidt på en Zafira, men kommer der til at kunne være en barnevogn OG 4 børn og 2 voksne?

I en Fiat 500 L Living (den helt store 7-personers) kan der være to voksne, en 16-årig teenager, som er meget høj, en 14-årig, en 8-årig, en 6-årig og en hund. Der er stadig plads til en babyautostol og en barnevogn, dog et Odder på et meget sammenklappeligt alu stel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.