termin marts 2016 på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2015

Chellie

Vær lige opmærksom på, at det ikke er nok at andre ikke kan se hvad der bliver skrevet. Gruppen skal være helt hemmelig, da man ellers kan se hvem der er medlem. Og det er jo lidt af et giveaway..!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

Birken

Jeg vil gerne være med. Mit navn er Christina Birk Sørensen

Anmeld Citér

20. juli 2015

Sophia'smor

Anonym skriver:

Godformiddag

Jeg sidder og tænker på at lave en termin gruppe på facebook for os med termin i marts 2016 . er der nogen som er friske på at være med

Gruppen vil kun være for os i marts så familie og venner ikke kan se noget af det vi skriver der inde  

Der er en hemmelig gruppe på facebook. men folk der har termin i marts måned

Anmeld Citér

24. august 2015

Idaken

Hej.

Jeg har også termin i marts 2016 og vil derfor også gerne tilføjes til facebook siden. Mit navn er Ida Marion Hansen på facebook 

Anmeld Citér

24. august 2015

Krussedulle

Anonym skriver:

Godformiddag

Jeg sidder og tænker på at lave en termin gruppe på facebook for os med termin i marts 2016 . er der nogen som er friske på at være med

Gruppen vil kun være for os i marts så familie og venner ikke kan se noget af det vi skriver der inde  

Jeg vil også gerne være med �� jeg hedder Simone Augustsen

Anmeld Citér

24. august 2015

Chellie

Men .... Er der andre terminsgrupper for marts'16, end den hvor alle kan gå ind og se hvem der er medlemmer? For så vil keg også meget gerne tilføjes .. Men det vil jeg ikke, hvis alle kan se hvem der er medlemmer, for jeg er ikke klar til at "gå offentlig" endnu...

Anmeld Citér

25. august 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Men .... Er der andre terminsgrupper for marts'16, end den hvor alle kan gå ind og se hvem der er medlemmer? For så vil keg også meget gerne tilføjes .. Men det vil jeg ikke, hvis alle kan se hvem der er medlemmer, for jeg er ikke klar til at "gå offentlig" endnu...

Gruppen er hemmelig så andre  ikke kan se hvem der er med eller hvad folk skriver. Selvfølgelig kun dem som er medlem

Anmeld Citér

25. august 2015

Chellie

Anonym skriver:

Gruppen er hemmelig så andre  ikke kan se hvem der er med eller hvad folk skriver. Selvfølgelig kun dem som er medlem

Så vil jeg gerne være med  Men jeg har ikke lyst til at skrive mit fulde navn her - Kunne du lokkes til at sende mig en privat besked, så svarer jeg med mit fulde navn?

Anmeld Citér

30. august 2015

Ke88

Hej

Hvordan kommer jeg med i gruppen? Nogen jeg kan skrive til?

Anmeld Citér

31. august 2015

Chellie

Ke88 skriver:

Hej

Hvordan kommer jeg med i gruppen? Nogen jeg kan skrive til?

Skriv dit fulde navn herinde - så får du en venneanmodning fra en der er i gruppen, som så vil tilføje dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.