termin marts 2016 på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.178 visninger
31 svar
3 synes godt om
18. juli 2015

Anonym trådstarter

Godformiddag

Jeg sidder og tænker på at lave en termin gruppe på facebook for os med termin i marts 2016 . er der nogen som er friske på at være med

Gruppen vil kun være for os i marts så familie og venner ikke kan se noget af det vi skriver der inde  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2015

Appelsin

Anonym skriver:

Godformiddag

Jeg sidder og tænker på at lave en termin gruppe på facebook for os med termin i marts 2016 . er der nogen som er friske på at være med

Gruppen vil kun være for os i marts så familie og venner ikke kan se noget af det vi skriver der inde  

Jeg vil meget gerne med  har termin den 8/9 marts efter egen beregning, men ved ik om det ændrer sig når jeg har været ved læge. God ide . Men bliver gruppen hemmelig? Ingen af mine venner ved det endnu! 

Anmeld Citér

18. juli 2015

Anonym trådstarter

Appelsin skriver:

Jeg vil meget gerne med  har termin den 8/9 marts efter egen beregning, men ved ik om det ændrer sig når jeg har været ved læge. God ide . Men bliver gruppen hemmelig? Ingen af mine venner ved det endnu! 

Den bliver hemmelig så ingen andre end os kan se det der bliver skrevet  

Anmeld Citér

18. juli 2015

Appelsin

Anonym skriver:

Den bliver hemmelig så ingen andre end os kan se det der bliver skrevet  

Dejligt  men hvad hedder gruppen? Kan ikke finde den og når den er hemmelig nok heller ik se den. Hedder Marlene Lehmann, kan du tilføje mig? Der er flere der hedder det, men der er ild i baggrunden af mit billede. Det er jo en god ide med gruppen 

Anmeld Citér

18. juli 2015

silassui

jeg har termin 3 marts ��

Anmeld Citér

18. juli 2015

silassui

silassui skriver:

jeg har termin 3 marts ��

hov hedder Kamilla siska østergaard

Anmeld Citér

18. juli 2015

silassui

silassui skriver:

hov hedder Kamilla siska østergaard

hov næ på facebook hedder jeg bare Kamilla østergaard �� uden profil billede lige pt

Anmeld Citér

18. juli 2015

Appelsin

silassui skriver:

hov næ på facebook hedder jeg bare Kamilla østergaard �� uden profil billede lige pt

Hmmmmmm ikke finde dig 

Anmeld Citér

18. juli 2015

MarianneRubi

Anonym skriver:

Godformiddag

Der er allerede en jeg er i derinde 

men der er vist også en mere allerede  

Anmeld Citér

18. juli 2015

Anonym.

Jeg vil også gerne være med :-) Er dog ikke så interesseret i at skrive mit navn herinde da flere veninder og familiemedlemmer er herinde Ingen ved det nemlig endnu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.