Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse1 skriver:det er også der jeg har købr noglehåber.Jamen min cyklus plejer at være 28-30 dage.Hvornår startede du med attage dem og vor længe blev du ved?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver:Jeg er lige blevet insemineret og skulle forinden bruge en ÆL-test for, at finde det nøjagtige tidspunkt for ins. Jeg har 29 dage i min cyklus så jeg skulle tage den på 12. dagen. Det var vigtigt, at jeg testede negativt først for ellers kunne vi ikke regne ud hvornår den præcist var startet.Jeg testede negativt hele tirsdag 1. september (12. dagen) og kl. 4 natten til onsdag (13. dagen) testede jeg også neg. men da jeg vågnede 9.30 næste dag var den positiv og jeg blev ins. samme dag kl. 16 De er meget præcise og befrugtningen skal ske helst på dagen eller inden for de næste 48 timer...husk også, at sædceller kan ligge på lur og venet på ægget i op til 5 døgn før ægløsning...meget smart Clearblue er ret gode men også dyre, selvom man får 7 stk. Og der findes en udførlig brugsanvisning indeni.God fornøjelse og held og lykke Knus Dorthe - der forhåbentlig kan teste positiv g-test i morgen
lsvendsen skriver:Hej igen...Min cyklus var 36 dage ca. så jeg startede på 17. dagen og allerede på 18. dagen var den positiv, så var vi sammen alt det vi orkede og man må sige at det virkede Så hvis min cyklus var 28 dage ville jeg begynde at teste på 10. dagen og blive ved indtil den viser positiv...Held og lykke, håber det virker...knus
Kruse1 skriver:du testede godt nok alle tider af døgnetheheKrydser alt hvad jeg kan Skriv lige hvad svar du får
Jeg ved det er et gammelt emne, men jeg tager det lige op, da jeg tror nogen jævnligt læser det, og jeg har et godt råd: Begynd at teste med det samme!!
Min cyklus er 36 dage, jeg har mens i 5 dage. Begyndte at teste igår, dag5, med svag blødning. Idag på dag 6 er den allerede svagt positiv! Skulle jeg gå efter skemaet skulle jeg først starte om 10 eller 12 dage... Så havde jeg jo aldrig fundet min ÆL! Kan godt forstå vi har ramt forkert i så mange måneder nu, så er faktisk lidt flov.. Men nu ser vi, om det virker
Anna
kitty skriver: Jeg ved det er et gammelt emne, men jeg tager det lige op, da jeg tror nogen jævnligt læser det, og jeg har et godt råd: Begynd at teste med det samme!! Min cyklus er 36 dage, jeg har mens i 5 dage. Begyndte at teste igår, dag5, med svag blødning. Idag på dag 6 er den allerede svagt positiv! Skulle jeg gå efter skemaet skulle jeg først starte om 10 eller 12 dage... Så havde jeg jo aldrig fundet min ÆL! Kan godt forstå vi har ramt forkert i så mange måneder nu, så er faktisk lidt flov.. Men nu ser vi, om det virker Anna
Lige præcis Når nu der er en nem måde, at finde ud af på.
Jeg var så heldig at jeg tog en ÆL test hvor den var positiv - Og så var vi igang i lagnerne, og ved først huk, var Julie der...
dorthemus skriver:
Ja, og prisen for de tests kan ikke gøres op ift. drømmen om et barn... Så test løs, piger! - Fra dag 1!
Jeg har købt flere denne gang, men har brugt to af dem jeg havde tilbage fra sidste måned.. Så måske har jeg snart et lager billigt til salg, for vi arbejder da på sagen herhjemme
kitty skriver: Ja, og prisen for de tests kan ikke gøres op ift. drømmen om et barn... Så test løs, piger! - Fra dag 1! Jeg har købt flere denne gang, men har brugt to af dem jeg havde tilbage fra sidste måned.. Så måske har jeg snart et lager billigt til salg, for vi arbejder da på sagen herhjemme
Pøj pøj med projektet Jeg har kun positive oplevelser selv, da jeg blev gravid første gang jeg prøvede og med hjælp fra ÆL-tests
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128