Følelser via bamse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Lillebror græder bare stort set aldrig, så det kan det næsten ikke være.

Så kan det være hun synes lillebror er dum nogle gange fordi han tager jeres tid fra hende?  

Min dreng på knap 4 kan godt synes lillebror på knap et år er dum nogle gange og andre gange siget han at han elsker ham 

det kan også være hun får meget opmærksomhed når hun gør det og det er derfor at bamsegråden er blevet hyppigere? 

Ja man kan gætte sig til mange ting, men ud fra hvad du skriver hun svarer dig samt at du oplever hende som en glad og tilfreds pige, ville jeg ikke ligge en masse i det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
mor:) skriver:

Så kan det være hun synes lillebror er dum nogle gange fordi han tager jeres tid fra hende?  

Min dreng på knap 4 kan godt synes lillebror på knap et år er dum nogle gange og andre gange siget han at han elsker ham 

det kan også være hun får meget opmærksomhed når hun gør det og det er derfor at bamsegråden er blevet hyppigere? 

Ja man kan gætte sig til mange ting, men ud fra hvad du skriver hun svarer dig samt at du oplever hende som en glad og tilfreds pige, ville jeg ikke ligge en masse i det

Ja hun er helt klart ked af at hun har "mistet" noget af os til ham. Men hun har hele vejen igennem været god til at udtrykke sine følelser omkring det, så derfor tænkte vi ikke st der var noget problem. Men det er der måske heller ikke, vi bør nok bare lade være med at over analysere alting 

Anmeld Citér

18. juli 2015

Sprit25

Lomm skriver:

Er ikke i tvivl om st det er normalt, det vi finder bekymrende er at den hund græder virkelig ofte. Så hvis den afspejler hendes følelser, ja så er det da et problem...

Jeg ville nok sætte mig ned med hende når bamse græder. Og snakke om hvorfor bamse græder så meget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.