Bonusmor har fået kræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2015

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

Jeg ligger lige nu selv indlagt på Rigshospitalet efter jeg blev opereret i mandags hvor jeg fik fjernet en stor kræftknude i låret. jeg fik diagnosen i torsdags, så det er gået sindssygt stærkt! Jeg står til at skulle hjem i morgen. De fik fjernet alt hvad de skulle og det er kun måske at jeg ska ha strålebehandling. Jeg undgår helt kemo. Jeg er allerede oppe at gå, jeg ska kun ha hjælp til at komme ud over sengekanten. Så positive tanker, det skal nok gå det hele. Nu ved jeg ikke hvilken type kræft hun har, men man kan godt være heldig. 

Og så ka jeg udemærket følge dig mht din mor. Min farmor blev begravet for en uge siden. Min moster var så med til begravelsen og dagen inden snakkede jeg med hende i tlf og hun blev ved med at sige noget i stil med "ja puha, det blir værre når det blir mormor, det tør jeg slet ik tænke på!" Ej men hallo! Min farmor er da ikke mindre værd end min mormor!! Jeg blev bare så gal!! 

Tak for din positive deling. Hvor er det dejligt at høre. Håber det bliver noget lignende her 

jeg er helt enig. Og andre skal ihvertfald ikke bestemme, hvor lidt eller hvor meget en person betyder. Meget ufølsom besked 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

Carina:-)

Ærgeligt at din mor ikke kan rumme dine tanker - men ja det er jo klassisk at den ene part i et brudt forhold har svært ved at komme over måske forsmåede tanker.Og selv om det er mange år siden kan sådan noget holde ved for evigt. Ved self ikke om det er derfor din mor har antiparti men ligegyldigt hvad så er det synd for dig at hun ikke kan pakke sine egne følelser væk og koncentrere sig om dig. 

Du har ret til dine bekymringer ,og gør hvad du kan for at være der for hende . Prøv at se om der ikke er en anden i din nærhed du kan dele dine tanker med - ellers kan jeg anbefale kræftens bekæmpelse der sidder søde mennekser der gerne vil snakke .

Håber det bedste for din bonusmor .

Anmeld Citér

16. juli 2015

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg har fået at vide, at min bonusmor, som har været en del af mit liv i 20 år, har fået konstaterer kræft 

ved slet ikke hvordan jeg skal føle

jeg er både ked af det, bange, frustreret, håbefuld og prøver at være optimistisk på samme tid 

hun er ungernes bedstemor og sammen med min far, giver de bare så meget værdifuldt til detes liv. 

Valgte at snakke med min mor, og håbede sådan på noget støtte. 

Mens vi sidder og snakker siger jeg så at jeg har det svært med det og det har ramt hårdere end jeg troede hvor hun så siger at ja det ønsker man jo ikke for nogen, men det ville jo være noget helt andet hvis det var hende eller min svigermor.  Blev bare så ked af det og følte ikke det var ok at jeg var ked af det, fordi hun er bonusmor. Min mor kan ikke lide bonusmor og det skinnede bare så tydeligt igennem 

Ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. Håber bare på det bedste. Kan bare slet ikke forstille mig, at hun ikke skulle være en del af vores liv, og frygten for at miste hende gør mig ked af det. Jeg vil gøre akt jeg kan, for at holde håbet oppe og støtte hende så godt jeg kan. Og ikke mindst vise hende at hun er vigtig og betyder meget for vores familie 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Ærgeligt at din mor ikke kan rumme dine tanker - men ja det er jo klassisk at den ene part i et brudt forhold har svært ved at komme over måske forsmåede tanker.Og selv om det er mange år siden kan sådan noget holde ved for evigt. Ved self ikke om det er derfor din mor har antiparti men ligegyldigt hvad så er det synd for dig at hun ikke kan pakke sine egne følelser væk og koncentrere sig om dig. 

Du har ret til dine bekymringer ,og gør hvad du kan for at være der for hende . Prøv at se om der ikke er en anden i din nærhed du kan dele dine tanker med - ellers kan jeg anbefale kræftens bekæmpelse der sidder søde mennekser der gerne vil snakke .

Håber det bedste for din bonusmor .

Tak. Min mor forlod min far da heg var helt lille, og fandt hurtigt min stedfar som har været en del af mit liv, lige siden. Så hun var for længst "kommet" videre så at sige. Min mor bryder sig bare ikke om hende som person, men i det hele taget er der få min mor bryder sig om. Mig vrisser hun af, hun bryder sig ikke om nogen af mine venner, min far, min bonus mor eller mine svigerforældre jeg burde ha vidst bedre end at tro hun kunne lægge egoismen lidt på hylden i det her tilfælde, men er blevet klogere. 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Tak

Anmeld Citér

17. juli 2015

EnGodMor

Anonym skriver:

Jeg har fået at vide, at min bonusmor, som har været en del af mit liv i 20 år, har fået konstaterer kræft 

ved slet ikke hvordan jeg skal føle

jeg er både ked af det, bange, frustreret, håbefuld og prøver at være optimistisk på samme tid 

hun er ungernes bedstemor og sammen med min far, giver de bare så meget værdifuldt til detes liv. 

Valgte at snakke med min mor, og håbede sådan på noget støtte. 

Mens vi sidder og snakker siger jeg så at jeg har det svært med det og det har ramt hårdere end jeg troede hvor hun så siger at ja det ønsker man jo ikke for nogen, men det ville jo være noget helt andet hvis det var hende eller min svigermor.  Blev bare så ked af det og følte ikke det var ok at jeg var ked af det, fordi hun er bonusmor. Min mor kan ikke lide bonusmor og det skinnede bare så tydeligt igennem 

Ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. Håber bare på det bedste. Kan bare slet ikke forstille mig, at hun ikke skulle være en del af vores liv, og frygten for at miste hende gør mig ked af det. Jeg vil gøre akt jeg kan, for at holde håbet oppe og støtte hende så godt jeg kan. Og ikke mindst vise hende at hun er vigtig og betyder meget for vores familie 

Sikke noget møg med din bonusmor, håber alt det bedste for hende. 

Syntes du skal ignorer din mors negative svar til dig, og vil så bare lige fortælle dig, 

Sikke et fantastisk menneske du er at du  fortæller din mor om dine bekymringer om din bonusmor, viser bare hvor fantastisk meget du holder af folk, og tænker på andre, 

(Da man jo desværre i mange tilfælde oplever at ens mor absolut ikke kan fordrage x mandens kone)

Du er et smukt menneske

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.