"Jeg hader dig"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

De elsker hinanden og når min søn er syg herhjemme er det faktisk min kæreste der er bedst...

Men han sagde at når knægten var så strid, så var han glad for at vi ikke har ham...

Det er jo netop pointen. At når han er sød og dejlig så er han altid velkommen. Men når han er strid så er han glad for at han ikke bor hos jer. Jeres evt fælles barn kan jo også blive strid i den alder. Vil han så tænke det samme? 

Undskyld. Jeg synes bare det er en tarvelig udtale om sin kærestes barn. Jeg var blevet sur 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Både min syvårige og min firårige smider om sig med grimme gloser når de er rigtig sure på mig og far, de kan også finde på at slå og spytte (den firårige) og smadre hele deres værelser og true med at flytte fra os og hjem til moster. Synes det er værre at i tænker at det er godt i ikke har ham til hverdag  selv når mine børn er værst ville jeg ikke undvære dem så meget som en dag! 

Det ligger i at hans biologiske far og farmor 'babyer' ham...

Jeg blev også ked af det da min kæreste sagde det, men når vi så fik snakket om det fik han forklaret at han er glad for at vi ikke skal have de konflikter hver/hveranden dag - men at han tror på at hvis vi fik ham noget mere, så ville det ikke være så slemt.

Og det gav jeg ham ret i.

Anmeld Citér

16. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Det er jo netop pointen. At når han er sød og dejlig så er han altid velkommen. Men når han er strid så er han glad for at han ikke bor hos jer. Jeres evt fælles barn kan jo også blive strid i den alder. Vil han så tænke det samme? 

Undskyld. Jeg synes bare det er en tarvelig udtale om sin kærestes barn. Jeg var blevet sur 

Han har sagt at han tror på at hvis vi havde min søn noget mere, så ville kampene ikke være så slemme og at det lige præcis er styrken i kampene der er problemet. 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Han har sagt at han tror på at hvis vi havde min søn noget mere, så ville kampene ikke være så slemme og at det lige præcis er styrken i kampene der er problemet. 

Nåh. Jamen det er jo så en helt anden situation. Den første måde du forklarede han havde sagt det er jo den man tog udgangspunkt i. 

Anmeld Citér

16. juli 2015

mpr

Anonym skriver:

sådan siger min 7 årige søn når han ikke får sin vilje... 

det kan f.eks. være hvis han vil spille på PC og jeg siger nej... hvis jeg holder fast i mit nej, så begynder han at råbe at han hader os og det her sted, og at han ikke vil komme her mere. I starten prøvede jeg at sige til mig selv at det er en reaktion på at jeg sætter - og holder - flere grænser nu end da jeg boede med hans far og boede for mig selv, men nu har vi boet sådan her i snart 18 mdr og han bliver ved.

Er det normalt at reagere sådan? Kan vi gøre noget for at få ham til at stoppe, for det gør ondt på mig når han siger sådan.

Ja min bonus reagere også sådan hvis hun mener hun bliver uretfærdigt behandlet fx ved at få nej til noget hun virkelig vil men falder dog hurtigt ned igen

Anmeld Citér

16. juli 2015

Anonym trådstarter

mpr skriver:

Ja min bonus reagere også sådan hvis hun mener hun bliver uretfærdigt behandlet fx ved at få nej til noget hun virkelig vil men falder dog hurtigt ned igen

problemet er at hans far 'babyer' ham og giver ham hans vilje hvis han skaber sig på den måde. 

jeg gjorde det også i starten, mest pga. at jeg var gået psykisk ned.

Anmeld Citér

17. juli 2015

Elgaard73

SandraXOXO skriver:

Både min syvårige og min firårige smider om sig med grimme gloser når de er rigtig sure på mig og far, de kan også finde på at slå og spytte (den firårige) og smadre hele deres værelser og true med at flytte fra os og hjem til moster. Synes det er værre at i tænker at det er godt i ikke har ham til hverdag  selv når mine børn er værst ville jeg ikke undvære dem så meget som en dag! 

Hold da op...Smadre de ligefrem hele deres værelse? Får de lov at slippe afsted med det?

Til TS : Jeg tror at det er forholdsvis normalt. Det er nok mest noget der bliver sagt i frustration og fordi at det har en effekt (du bliver ked af det). Har du prøvet at være så lidt cool omkring det, og bare sige at det er da også helt ok, eller simpelthen bare ignorere det?

Nogle gange løber det stille og roligt ud i sandet, når barnet finder ud af at det ikke har den ønskede effekt.

Anmeld Citér

17. juli 2015

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Hold da op...Smadre de ligefrem hele deres værelse? Får de lov at slippe afsted med det?

Til TS : Jeg tror at det er forholdsvis normalt. Det er nok mest noget der bliver sagt i frustration og fordi at det har en effekt (du bliver ked af det). Har du prøvet at være så lidt cool omkring det, og bare sige at det er da også helt ok, eller simpelthen bare ignorere det?

Nogle gange løber det stille og roligt ud i sandet, når barnet finder ud af at det ikke har den ønskede effekt.

Jeg vælger også at lade som ingenting, men det rammer jo alligevel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.