Symptom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Øv det er jeg ked af at høre, var det dit 3 forsøg? Så har du vel sommerferie pause nu, måske det bliver godt for kroppen af slappe lidt af? 

Snakkede med lægen sidste gang og der blev vi enige om at forsætte med et iui mere. Men ved du om man kan høre dem om ivf kan lade sig gøre istedet for? For jeg tror ærlig talt aldrig det lykkes på den her måde. Det er 3 gang i Odense og 7 gang i alt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Snakkede med lægen sidste gang og der blev vi enige om at forsætte med et iui mere. Men ved du om man kan høre dem om ivf kan lade sig gøre istedet for? For jeg tror ærlig talt aldrig det lykkes på den her måde. Det er 3 gang i Odense og 7 gang i alt.

Jeg ville kontakte dem og høre, men tror de så vidt muligt vil prøve IUI da IVF er dyrt - men er du blevet tjekket om der skulle være noget til hindre for du ikke bliver gravid, det er godt nok mange forsøg. 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Jeg ville kontakte dem og høre, men tror de så vidt muligt vil prøve IUI da IVF er dyrt - men er du blevet tjekket om der skulle være noget til hindre for du ikke bliver gravid, det er godt nok mange forsøg. 

Ja det er jeg og jeg har pco det er det eneste alt andet så fint ud dog er jeg også på metformin som har stabiliseret min cyklus rigtig meget. 

Jeg har skrevet til dem og må se hvad jeg hører fra dem.

Anmeld Citér

16. juli 2015

KN1979

SabrinaSkov skriver:

Testen var negativ. 

Øv øv har sku snart givet op. 

Har drømt i nat at den var totalt positiv og troede faktisk da jeg vågnede at det var virkeligt.

Øv det er jeg ked af på dine vegne... 

Håber I får en dejlig sommer til trods og at det snart lykkedes for jer på den ene eller anden måde! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.