Symptom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
13 svar
2 synes godt om
15. juli 2015

Musen91

Jeg har testdag fredag så er altså idag 3+5 idag, jeg har hele dagen været totalt svimmel på trods af jeg har drukket masser af vand og spist en del og føler mig sløj, jeg har på intet tidspunkt kunne mærke noget denne gang men kan dette være et symptom på den måske er der?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

KN1979

SabrinaSkov skriver:

Jeg har testdag fredag så er altså idag 3+5 idag, jeg har hele dagen været totalt svimmel på trods af jeg har drukket masser af vand og spist en del og føler mig sløj, jeg har på intet tidspunkt kunne mærke noget denne gang men kan dette være et symptom på den måske er der?

Hejsa, 

jeg er kun 3+4 (hvis den er der), men jeg har også haft svimmelture de sidste par dage kombineret med lidt ømme bryster og den første uge efter ÆL var der sammentrækninger i min mave... Krydser for at vi begge snart står med et positivt resultat... 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Mulle0802

Måske - måske ikke. Håber den er der 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Måske - måske ikke. Håber den er der 

Tak  

Ved ikke rigtig om jeg skal teste imorgen eller om jeg skal vente til fredag som er testdag  

Anmeld Citér

15. juli 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Tak  

Ved ikke rigtig om jeg skal teste imorgen eller om jeg skal vente til fredag som er testdag  

Jeg ville ikke kunne vente 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Jeg ville ikke kunne vente 

Tror os det ender med at jeg tester imorgen tidlig  

meen tror nu desværre heller ikke det bliver denne gang.

Anmeld Citér

16. juli 2015

Mulle0802

Jeg håber! 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Musen91

Testen var negativ. 

Øv øv har sku snart givet op. 

Har drømt i nat at den var totalt positiv og troede faktisk da jeg vågnede at det var virkeligt.

Anmeld Citér

16. juli 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Testen var negativ. 

Øv øv har sku snart givet op. 

Har drømt i nat at den var totalt positiv og troede faktisk da jeg vågnede at det var virkeligt.

Øv det er jeg ked af at høre, var det dit 3 forsøg? Så har du vel sommerferie pause nu, måske det bliver godt for kroppen af slappe lidt af? 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Øv det er jeg ked af at høre, var det dit 3 forsøg? Så har du vel sommerferie pause nu, måske det bliver godt for kroppen af slappe lidt af? 

Ja det var 3 forsøg. 

Ja og heldigvis er der lige en måneds ferie og for første gang nogensinde har jeg fået min mens før testdag og en cyklus på 29 dage har pco så er jeg ikke vant til. 

Så det bliver rart lige og få slappet lidt af i kroppen og så komme igang igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.