Anonym skriver:
Han skrev pludselig til mig igår, hvilket ikke ligner ham da min mand først "lige" for et års tid siden er begyndt og snakke med ham efter en del år hvor de ikke har snakket. Når men altså vi har så mødtes med ham og hans kone/kæreste 3 gange hvor de også har mødt mig og vores børn osv. (Og alt kontakt har så ellers gået igennem ham og min mand selvfølgelig) Han skrev så igår og vi skrev frem og tilbage, min mand og jeg overvejer og blive skilt hvilket han har hørt og så ellers bare hvordan det går osv. Så skriver han at han gerne vil mødes med mig alene, og jeg skriver så ordret "Nåå hvorfor, er der sket noget?" Og han skriver ordret tilbage " det kunne der da godt vil bare gerne snakke med dig søde" og så en kysse smiley. Og det er så her jeg ikke har reageret videre.... I de andre beskeder skrev han også overdrevet mange hjerter og kysse smileyer, men jeg tænkte jo bare han er kærlig og jo gerne vil hans børnebørn og deres mor, måske at han ville prøve og bygge noget op netop fordi vi måske skal skilles, sådan at han stadig kan lære børnebørnene og kende osv.. Men kan godt se NU, at det vidst ikke er det det handler om 
Det er ikke fordi jeg vil fortælle dig at det du/I oplever ikke er rigtigt, men måske lægger I for meget i den sms. I har først netop fået kontakt med hinanden igen, så I er i gang med at finde et fælles sprog. Det kan være at det for ham er normalt at kalde en nær bekendt "søde". Det kan være han bare vil tilbyde dig en snak om sitationen med hans søn. En mægling. Eller måske fortælle dig at han gerne stadig vil være farfar i dit og børnenes liv.
Min far skriver nogle gange nogle "mærkelige" sms'er, som for mig, kan virke meget tætte med kys og kram. Noget jeg slet ikke praktiserer i sms'er. Han sender også nogle gange nogle underlige smiley'er. Jeg mistænker ham for ikke helt at vide hvad de forskellige smiley'er betyder. Han vælger vist bare en der ser glad/frisk ud. Jeg kender min far rigtig godt, så jeg lægger ikke noget i det. Du/I kender ikke din svigerfar så godt, og kommer måske til at misforstå ham ... Og med den forhistorie der er mellem din mand og hans far, bliver det måske større end det faktisk er.
Hvis jeg var dig/jer, ville jeg ignorere det. Giv ham lige en chance for at finde balancen inden I går i gang med at anklage ham for skumle bagtanker.
Anmeld
Citér