Min svigerfar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
16 svar
15 synes godt om
14. juli 2015

Anonym trådstarter

Er ude på noget... Sådan seksuelt/lægge an på.... Min mand fortæller han har været lidt af en gris før i tiden med bla en af min mands eks kærester og med hans søsters veninder osv... Nu tror vi så han "vil" det samme med mig.... Min mand er sur men mest af alt skuffet. Vi har jo børn og er gift! Jeg selv kan ikke rigtig tro at han , en gammel mand, svigerfar, farfar til mine børn, kan have sådanne "perverse" hensigter... Hvad Søren gør jeg? Jeg KAN simpelthen ikke tro på det, trods at jeg måske godt kan se det hvis jeg "glemmer" han er den han er.. Så er det måske tydeligt nok sammen med han "baggrund" , men han har jo også selv en kone osv! Jeg ved slet ikke lige hvordan jeg håndtere det..... Og jeg har bedt min mand om lige og tænke sig om inden han "går amok" som nok var hans første tanke reaktion .... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

2721

Det lyder ikke rart. Hvorfor tror i det?

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Det lyder ikke rart. Hvorfor tror i det?

Situationen er så lidt ændret. Han lægger åbenlyst op til mig  det som jeg troede var en masse stavefejl og jeg derfor bare har "sprunget" over i hans besked, er en åbenlys .... Hvad kalder man det? Han skriver direkte at han gerne "vil noget" ....... Hvad fanden skriver man til sin "svigerfar"?!?!

Anmeld Citér

14. juli 2015

esioul

Anonym skriver:

Situationen er så lidt ændret. Han lægger åbenlyst op til mig  det som jeg troede var en masse stavefejl og jeg derfor bare har "sprunget" over i hans besked, er en åbenlys .... Hvad kalder man det? Han skriver direkte at han gerne "vil noget" ....... Hvad fanden skriver man til sin "svigerfar"?!?!

har du et eks på hvad der bliver skrevet? 

synes i skal tage hen til ham og tage en snak - og forhåbentlig få det lukket/stoppet.. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

B&J

Sig det lige ud mens i er sammen foran ham både dig og din mand. At han skal stoppe med det eller må i melde ham hvis han ikke stopper.

Anmeld Citér

14. juli 2015

2721

Anonym skriver:

Øhm ja, det er da så dybt godnat at jeg sidder her og måber.

Ved ikke helt hvad jeg ville skrive. Men jeg tænker at det er vigtigt at slå hårdt ned og melde klart ud at det på ingen måde har din interesse.

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

har du et eks på hvad der bliver skrevet? 

synes i skal tage hen til ham og tage en snak - og forhåbentlig få det lukket/stoppet.. 

Han skrev pludselig til mig igår, hvilket ikke ligner ham da min mand først "lige" for et års tid siden er begyndt og snakke med ham efter en del år hvor de ikke har snakket. Når men altså vi har så mødtes med ham og hans kone/kæreste  3 gange hvor de også har mødt mig og vores børn osv. (Og alt kontakt har så ellers gået igennem ham og min mand selvfølgelig) Han skrev så igår og vi skrev frem og tilbage, min mand og jeg overvejer og blive skilt hvilket han har hørt og så ellers bare hvordan det går osv. Så skriver han at han gerne vil mødes med mig alene, og jeg skriver så ordret "Nåå hvorfor, er der sket noget?" Og han skriver ordret tilbage " det kunne der da godt vil bare gerne snakke med dig søde" og så en kysse smiley. Og det er så her jeg ikke har reageret videre.... I de andre beskeder skrev han også overdrevet mange hjerter og kysse smileyer, men jeg tænkte jo bare han er kærlig og jo gerne vil hans børnebørn og deres mor, måske at han ville prøve og bygge noget op netop fordi vi måske skal skilles, sådan at han stadig kan lære børnebørnene og kende osv.. Men kan godt se NU, at det vidst ikke er det det handler om 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Øhm ja, det er da så dybt godnat at jeg sidder her og måber.

Ved ikke helt hvad jeg ville skrive. Men jeg tænker at det er vigtigt at slå hårdt ned og melde klart ud at det på ingen måde har din interesse.

Jamen jeg aner slet ikke hvilket ben jeg lige skal stå på. Har set manden 3 gange hvor han har mødt vores børn osv... Ja og jeg er hans søns kone!!! 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Sig det lige ud mens i er sammen foran ham både dig og din mand. At han skal stoppe med det eller må i melde ham hvis han ikke stopper.

Min mand overvejer og starte igennem hans kone, han synes hun skal have besked.. Men har sagt han lige skal vente for han er meget vred og ked og skuffet pt ja og FLOV ikke mindst 

Anmeld Citér

14. juli 2015

B&J

Anonym skriver:

Min mand overvejer og starte igennem hans kone, han synes hun skal have besked.. Men har sagt han lige skal vente for han er meget vred og ked og skuffet pt ja og FLOV ikke mindst 

Hvorfor vente????

det er jo nu det sker !!!!

og se at komme til din svigerfar så kan hans kone være der også så de begge får den smit i hovede for det skal da være nu. Tænk hvis han får for langt ud over din vilje  den tanke vil jeg helst ikke tænke men det er jo nu han gør det og nu det skal stoppes

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.