esioul skriver:
har du et eks på hvad der bliver skrevet?
synes i skal tage hen til ham og tage en snak - og forhåbentlig få det lukket/stoppet..
Han skrev pludselig til mig igår, hvilket ikke ligner ham da min mand først "lige" for et års tid siden er begyndt og snakke med ham efter en del år hvor de ikke har snakket. Når men altså vi har så mødtes med ham og hans kone/kæreste 3 gange hvor de også har mødt mig og vores børn osv. (Og alt kontakt har så ellers gået igennem ham og min mand selvfølgelig) Han skrev så igår og vi skrev frem og tilbage, min mand og jeg overvejer og blive skilt hvilket han har hørt og så ellers bare hvordan det går osv. Så skriver han at han gerne vil mødes med mig alene, og jeg skriver så ordret "Nåå hvorfor, er der sket noget?" Og han skriver ordret tilbage " det kunne der da godt vil bare gerne snakke med dig søde" og så en kysse smiley. Og det er så her jeg ikke har reageret videre.... I de andre beskeder skrev han også overdrevet mange hjerter og kysse smileyer, men jeg tænkte jo bare han er kærlig og jo gerne vil hans børnebørn og deres mor, måske at han ville prøve og bygge noget op netop fordi vi måske skal skilles, sådan at han stadig kan lære børnebørnene og kende osv.. Men kan godt se NU, at det vidst ikke er det det handler om 
Anmeld
Citér