Bil spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

I øvrigt mener jeg at min bror har en 207'er og deres odder zip på x-Dream kan godt være bagi hvis de tager hjulene af og ligger nederst  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

Mor1986

Mor11 skriver:

hvor tit vil i have brug for at have barnevognen med? Hvis det er ofte, fx ud at handle og lign, så ville jeg blive træt af at have stellet på anhængertrækket da du så ikke kan komme i bagagerummet uden at skulle have stativet af og på. Men jeg ved man kan få et stativ der sættes fast på selve bagsmækken så den kan åbnes med stativ på. Det ville jeg godt kunne leve med  

Ud og handle ville jeg ikke have den med. Tror kun det ville dreje sig om weekender. Og hvis jeg selv skulle afsted så kan jeg have kassen i bilen. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor1986 skriver:

Ud og handle ville jeg ikke have den med. Tror kun det ville dreje sig om weekender. Og hvis jeg selv skulle afsted så kan jeg have kassen i bilen. 

Så tror jeg ikke det bliver et problem med et stativ på anhængeren når man kører afsted på en længere tur har man jo det vigtigste inde i bilen  

Anmeld Citér

15. juli 2015

Mor1986

Mor11 skriver:

Så tror jeg ikke det bliver et problem med et stativ på anhængeren når man kører afsted på en længere tur har man jo det vigtigste inde i bilen  

Det er jo nemlig det. Og det er sjældent vi skal ret langt i forhold til at skulle have en masse med. Men muligheden skal jo være der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.