Søn savner far - 1 1/2 år - bor stadig sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
15 svar
4 synes godt om
13. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg har brug for råd. Min mand er inde i en periode med meget arbejde og kan mærke min søn savner hAm. Han bliver rigtig hurtig ked af det og er generelt bare pylret. Far får ferie i uge 31, men hele denne uge er far først hjemme 19:30 så de ser stort set ikke hinanden før søndag, og har sidst rigtig set hinanden i tirsdags:-( 

jeg prøver at aflede ham osv. Men synes det er rigtig svært. Er der nogen der kan komme med gode råd til at hjælpe ham bedste muligt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg har brug for råd. Min mand er inde i en periode med meget arbejde og kan mærke min søn savner hAm. Han bliver rigtig hurtig ked af det og er generelt bare pylret. Far får ferie i uge 31, men hele denne uge er far først hjemme 19:30 så de ser stort set ikke hinanden før søndag, og har sidst rigtig set hinanden i tirsdags:-( 

jeg prøver at aflede ham osv. Men synes det er rigtig svært. Er der nogen der kan komme med gode råd til at hjælpe ham bedste muligt? 

Hvad om morgen? 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hvad om morgen? 

Ser de heller ikke hinanden :-( far kører mellem 5 og 6 :-(

Anmeld Citér

13. juli 2015

Bjørnemor

Har far evt mulighed for at arbejde hjemme? Så kan han komme hjem og spise og hygge med jer, og så arbejde videre, når dit barn er kommet i seng.

Anmeld Citér

13. juli 2015

Anonym trådstarter

Bjørnemor skriver:

Har far evt mulighed for at arbejde hjemme? Så kan han komme hjem og spise og hygge med jer, og så arbejde videre, når dit barn er kommet i seng.

Nej :-( han er slagter og delikatesseleder :-(

Anmeld Citér

13. juli 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Ser de heller ikke hinanden :-( far kører mellem 5 og 6 :-(

Hold da op nogle lange dage! Kan han ikke møde senere ? Også blive længere. Så har de hinanden om morgeb

Anmeld Citér

13. juli 2015

nanan78

Profilbillede for nanan78

Hej, jeg har for nylig været på kursus i udlandet i en uge. Vi brugte FaceTime og Skype, og så indspillede jeg nogle videoer hvor jeg sang og talte til min datter. Det hjalp med savnet.

Anmeld Citér

13. juli 2015

God-mor

Anonym skriver:

Kender til det fra vores familie. Min mand arbejder meget, det er så bare hele året og min datter og ham ser mest til hinanden i weekender. Sådan har det altid været så hun er vant til det, men reagere i perioder (hun er 2). Hun bliver også pylret og vred. Om natten ligger hun mellem os og ligger helt inde under fars armhuler for at mærke ham og blive tanket op. Det er rigtig hårdt, men der er ikke så meget at gøre andet end at bruge tid sammen når han så har fri, og at far sørger for at være 110 % på jeres barn.

Anmeld Citér

13. juli 2015

LBK

Kan i ikke besøge far på jobbet?

Anmeld Citér

13. juli 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hold da op nogle lange dage! Kan han ikke møde senere ? Også blive længere. Så har de hinanden om morgeb

Nej desværre ikke. De har et arrangement hvor han skal lave mad til knap 250 personer, og en af de ansatte har meldt sig syg :-( 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.