Tjuhle-pigen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

ha ha ha... hvor er i gode.... det er SÅ fedt at i stadig kan være positive, jeg mener bare, der er mange som prøver een gang og så har de fået nok... i er på min liste over de sejeste mennesker jeg "kender!!"

og jeg krydser alt hvad krydses kan for jer!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

ja, han er ikke helt rigtig i toppen...igår sagde han "ja, det er jo KLART jeg taber i scrabble, når det er tre mod een!"

Det er da også unfair.....

Men manden har jo ret

Anmeld

15. september 2009

oo

ka-ri-na skriver:

ha ha ha... hvor er i gode.... det er SÅ fedt at i stadig kan være positive, jeg mener bare, der er mange som prøver een gang og så har de fået nok... i er på min liste over de sejeste mennesker jeg "kender!!"

tak  (bare vent til du møder os i virkeligheden, så opdager du vi ikke er seje, men halvtossede!!)

Anmeld

15. september 2009

oo

malucca09 skriver:

Det er da også unfair.....

Men manden har jo ret

jeg HÅBER!!!!!!

Anmeld

15. september 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

DEN hopper jeg med på...
Super seje Trine!

Anmeld

15. september 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

også på min liste over seje halv gakke-lakker

Anmeld

15. september 2009

Dictes mor

Den er jeg også med på. Og så synes jeg, at det er genialt, at søren mener at der er to på vej derinde Genialt.

Jeg krydser alt jeg kan

Anmeld

17. september 2009

oo

så ramte jeg negativitetsfasen...SELVFØLGELIG lykkes det aldrig for os

jeg har ondt som jeg plejer mellem ægløsning og mens og jeg gruer sådan for, at jeg begynder at bløde i næste uge, som jeg jo er begyndt at gøre siden maj (altså bløde en uge før mens)

og så skaber hormonerne sig, så jeg har vildt ondt i brystvorterne og fæl kvalme...men ægget har jo ikke engang sat sig fast endnu, hvis det var, så det er jo ikke en graviditet der skaber disse ting...jeg HADER hormoner, jeg haderhaderhader dem!!

sorry...skulle bare lige ud med det!

Anmeld

17. september 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

så ramte jeg negativitetsfasen...SELVFØLGELIG lykkes det aldrig for os

jeg har ondt som jeg plejer mellem ægløsning og mens og jeg gruer sådan for, at jeg begynder at bløde i næste uge, som jeg jo er begyndt at gøre siden maj (altså bløde en uge før mens)

og så skaber hormonerne sig, så jeg har vildt ondt i brystvorterne og fæl kvalme...men ægget har jo ikke engang sat sig fast endnu, hvis det var, så det er jo ikke en graviditet der skaber disse ting...jeg HADER hormoner, jeg haderhaderhader dem!!

sorry...skulle bare lige ud med det!

Hov hov hvor kom den lige fra

Sending gooooooddddd Karma

Anmeld

17. september 2009

oo

malucca09 skriver:

Hov hov hvor kom den lige fra

Sending gooooooddddd Karma

tark! jamen...det er midtvejskrisen, kan man kalde den...der hvor man ikke tror på at noget godt nogensinde vil ske for en, og da slet ikke en graviditet! jeg svinger meget idag... søren svinger vist ikke overhovedet, heldigvis.

12 dage endnu, føj!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.