Tjuhle-pigen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Dictes mor

Hvornår kan/skal du teste om det er lykkes den her gang? Eller vil du måske holde det lidt for dig selv, så ikke der er for mange, der spørger den dag, for det er jo forståeligt nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Vingummien

Uh ja, det er spændende Men kan nu godt forstå hvis det er du vil holde det lidt hemmeligt

Anmeld

15. september 2009

oo

jeg skal, ifølge klinikken, teste den 29. september...men jeg er ikke tryg ved en positiv test før jeg er blevet scannet og har set, at den er i livmoderen, hvilket jeg bliver i 6. uge pga mit tidligere forløb. Jeg skal skam nok fortælle jer hvad resulatet bliver, bare rolig, men HVIS den er positiv, så er jeg ikke jublende før 6. uge

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

jeg skal, ifølge klinikken, teste den 29. september...men jeg er ikke tryg ved en positiv test før jeg er blevet scannet og har set, at den er i livmoderen, hvilket jeg bliver i 6. uge pga mit tidligere forløb. Jeg skal skam nok fortælle jer hvad resulatet bliver, bare rolig, men HVIS den er positiv, så er jeg ikke jublende før 6. uge

Det kan jeg godt forstå, det ville jeg heller ikke hvis jeg havde været alt det igennem som du har.

Pøj pøj med det og håber SÅ meget at der er noget derinde og der er noget at se

Anmeld

15. september 2009

Karo

Tjuhl skriver:

Held og lykke med det.

Jeg krydser fingere herhjemme for at det lykkes denne gang.

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

Spændende.............................håber og TROR at den er go' nok, denne gang, med to små fostre. En lille Viking og en lille sylfide.............................jeg skal nok komme på besøg og hjælpe med at passe dem.*S*

Knus Mette

Anmeld

15. september 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Spændende.............................håber og TROR at den er go' nok, denne gang, med to små fostre. En lille Viking og en lille sylfide.............................jeg skal nok komme på besøg og hjælpe med at passe dem.*S*

Knus Mette

Du er så evigt velkommen, søde Mette

jeg tør ikke at skrive, at jeg tror den er der, men jeg er meget rolig omkring det hele denne her gang. Jeg er helt klar til et nyt barn og jeg vil da allerhelst undgå flere hormoner - jeg syntes det har været hårdt at starte igen, jeg har virkelig kunne mærke hvor forandret jeg bliver efter min laaange sommerferie!
jeg tænker på det hele tiden, men det er ikke på sådan en hurlumhej måde, det er bare...en enorm ro der er omkring det. Søren er allerede blevet far og snakker som om huset er fyldt af unger allerede, så det er skønt - og lidt skizofrent

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

Du er så evigt velkommen, søde Mette

jeg tør ikke at skrive, at jeg tror den er der, men jeg er meget rolig omkring det hele denne her gang. Jeg er helt klar til et nyt barn og jeg vil da allerhelst undgå flere hormoner - jeg syntes det har været hårdt at starte igen, jeg har virkelig kunne mærke hvor forandret jeg bliver efter min laaange sommerferie!
jeg tænker på det hele tiden, men det er ikke på sådan en hurlumhej måde, det er bare...en enorm ro der er omkring det. Søren er allerede blevet far og snakker som om huset er fyldt af unger allerede, så det er skønt - og lidt skizofrent

Griner............................ham Søren er da vist klar til et lille tjek op, hos den lokale hjernevrider.

Lykken tilsmiler de tossede..........................så mon ikke det er jeres tur nu.

Anmeld

15. september 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Griner............................ham Søren er da vist klar til et lille tjek op, hos den lokale hjernevrider.

Lykken tilsmiler de tossede..........................så mon ikke det er jeres tur nu.

ja, han er ikke helt rigtig i toppen...igår sagde han "ja, det er jo KLART jeg taber i scrabble, når det er tre mod een!"

Anmeld

15. september 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

ja, han er ikke helt rigtig i toppen...igår sagde han "ja, det er jo KLART jeg taber i scrabble, når det er tre mod een!"

Nååårh det var sødt sagt
Ja jeg håber også det lykkes for jer denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.