Grøn koncert med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2015

Sprit25

MyLove E skriver:

Jeg har Været med til grønne koncert siden jeg 3mdr ( den første som blev afholdt )

Hvis i bare sidder i midten mellem scenerne, så ser jeg hellere ikke noget problem.

Når kommer ind vil jeg starte med at gå ned i informations baren og hils på alle de sødeste mennesker der sidder der. Det er der man skal gå hvis i skulle blive væk fra hinanden. Skriv navn og telefonnummer på jeres børn 

Min mand siger han har set børn med t-shirts hvor der foran er skrevet barnets navn og bagpå forældre telefon Nr.  

Måske kan i tage et flag eller lignende med så i er genkendelige 

Og så husk at fulde mennesker faktisk er rigtig rare og hjælpsomme over for børn. 

Alle de frivillige er skønne mennesker så det skal nok blive en god fest for jer alle

På søndag hvor er de henne der, Esbjerg? 

Nej Nørresundby. Skal selv derhen og være et fuldt menneske med mine kammerater under armen er ikke nogens mor eller kæreste men bare mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

MyLove E

Sprit25 skriver:

Nej Nørresundby. Skal selv derhen og være et fuldt menneske med mine kammerater under armen er ikke nogens mor eller kæreste men bare mig

Nej det kan godt Være du ikke er nogens mor den dag. Men er ret sikker på at mødet du et barn som er ud som om det ikke kan finde mor eller far, ville du ikke bare gå uden om

Anmeld Citér

13. juli 2015

Sprit25

MyLove E skriver:

Nej det kan godt Være du ikke er nogens mor den dag. Men er ret sikker på at mødet du et barn som er ud som om det ikke kan finde mor eller far, ville du ikke bare gå uden om

Det var bestemt heller ikke sådan ment mere at jeg glædet mig men naturligvis hvis jeg så et barn der var alene ville jeg hjælpe. Har jeg gjort før

Anmeld Citér

13. juli 2015

MyLove E

Sprit25 skriver:

Det var bestemt heller ikke sådan ment mere at jeg glædet mig men naturligvis hvis jeg så et barn der var alene ville jeg hjælpe. Har jeg gjort før

Nåh okay på den måde  

Jeg savner at Være med som frivillig 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Diosa85

MetteT skriver:

vi skal en lille flok til grøn koncert på søndag, hvor vores 2 børn også skal med.. En dreng på 4 1/2 år og en pige på 6 1/2 år.. (Vi skal ikke drikke) 

hva vil i anbefale at ta med til dem? 

Det er jo en lang dag.. 

Selvfølgelig skal børn da have lov at komme med til grøn koncert. Det er da ikke værre end en tur i Tivoli eller på Bakken hvor det også larmer og der er fulde mennesker. 

Når det er sagt så ville jeg nok vælge og pakke en lille taske med nogle bøger, små puslespil og afhængig af om det er drenge eller piger nogle biler eller en dukke 

Anmeld Citér

13. juli 2015

modesty

Diosa85 skriver:

Selvfølgelig skal børn da have lov at komme med til grøn koncert. Det er da ikke værre end en tur i Tivoli eller på Bakken hvor det også larmer og der er fulde mennesker. 

Når det er sagt så ville jeg nok vælge og pakke en lille taske med nogle bøger, små puslespil og afhængig af om det er drenge eller piger nogle biler eller en dukke 

Biler til pigerne og dukker til drengene?

Anmeld Citér

13. juli 2015

Diosa85

modesty skriver:

Biler til pigerne og dukker til drengene?

Er det virkelig er seriøst spørgsmål? Det siger vidst lidt sig selv hvad mener menes ikk 

Anmeld Citér

13. juli 2015

lineog4

Diosa85 skriver:

Er det virkelig er seriøst spørgsmål? Det siger vidst lidt sig selv hvad mener menes ikk 

Tror det er fordi det var rimeligt stereotypt biler til drenge og dukke til piger. Så et sprøgsmål krydret med en del sarkasme 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Diosa85

lineog4 skriver:

Tror det er fordi det var rimeligt stereotypt biler til drenge og dukke til piger. Så et sprøgsmål krydret med en del sarkasme 

Måske. Men nu var det sådan set også bare et eksempel. Havde jeg skrevet bil til pige og dukke til dreng så var der sq nok en anden der ville stille sig på bagben. Nu var pointen bare legetøj 

Anmeld Citér

14. juli 2015

MyLove E

Diosa85 skriver:

Måske. Men nu var det sådan set også bare et eksempel. Havde jeg skrevet bil til pige og dukke til dreng så var der sq nok en anden der ville stille sig på bagben. Nu var pointen bare legetøj 

Smil det er SOMMER 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.