Grøn koncert med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.109 visninger
23 svar
48 synes godt om
13. juli 2015

MetteT

vi skal en lille flok til grøn koncert på søndag, hvor vores 2 børn også skal med.. En dreng på 4 1/2 år og en pige på 6 1/2 år.. (Vi skal ikke drikke) 

hva vil i anbefale at ta med til dem? 

Det er jo en lang dag.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

Moaaar

Hmm.. Uden at lyde negativ - jeg ville SLET ikke tage dem med.

Jeg synes slet ikke børn hører til sådanne steder. 

Men for at svare på dit spørgsmål er høreværn nok en god ide. 

Anmeld Citér

13. juli 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Grøn koncert og børn hører ikke sammen. Det kan godt være, at I ikke vil drikke, men der er så mange fulde mennesker. Så hellere få dem passet de timer og mor og far kan hygge sig imens

Anmeld Citér

13. juli 2015

MetteT

Det er også helt okay at i har det sådan.. 

Men for os er grøn koncert for alle.. Og vi gør hvad der er muligt for at holde os fra det værste og vil heller ikke op foran scenen.. 

Men nu var det ikke det spørgsmålet gik på.. 

Og ja høreværn.. Helt sikkert, tak for det.. 

Anmeld Citér

13. juli 2015

kriis

Jeg kan også godt finde på at tage børn med til grøn koncert! Som du selv siger så går man jo ikke op foran scenen med små børn og man drikker sig ikke fuld men det kan da blive en rigtig hyggelig dag for alle med god musik og dejlig stemning.

Jeg tænker du kunne tage nogle gode bøger med - fx elsker mine børn flunkerne hvor man jo skal finde en masse ting - de kan tage lang tid at læse og man kan gå fra og til. Og så ville jeg tage lidt tegnegrej med. Ellers syntes jeg tiden plejer at flyve afsted til sådanne arrangementer. Der sker jo noget hele tiden og så går man lidt rundt ol.

Rigtig god fornøjelse - jeg håber vejret bliver dejligt��

Anmeld Citér

13. juli 2015

Chellie

Jeg er virkelig ked af at stemme i koret, når det ikke er det, du vil høre. Men Grøn koncert er ikke længere som det var. Det er blevet *meget* mere udpræget at folk bliver ekstremt fulde, kommer op at slås, tager stoffer osv. Koncerterne er blevet enormt store, der er kommet flere scener til, og der er efterhånden udsolgt næsten hvert år - hvilket også betyder, at den skovtur med musik, som vi var vant til tidligere, nu er et kaos af fulde mennesker, der vælter rundt mellem hinanden og glemmer at passe på sig selv og andre.

Det er altså ikke længere et sted for børn.

Hvis I alligevel insisterer, så husk høreværn, t-shirts med navn og forældrenes telefonnumre, solcreme, tøj til vejret og noget godt at sidde på. Jeg kan ikke huske, om man må tage tomme flasker med ind, men hvis man må, så gør det - der er vandposter på pladsen.

Anmeld Citér

13. juli 2015

Ellie79

MetteT skriver:

vi skal en lille flok til grøn koncert på søndag, hvor vores 2 børn også skal med.. En dreng på 4 1/2 år og en pige på 6 1/2 år.. (Vi skal ikke drikke) 

hva vil i anbefale at ta med til dem? 

Det er jo en lang dag.. 

Heldigvis er vi forskellige og jeg kunne også sagtens finde på at tage mine børn med til Grøn koncert. Desværre ligger den altid her hvor vi bor når vi er på sommerferie. 

Men jeg ville tage lidt spil med og et par børger evt. tablet/ipad den dækker jo mange behov i dag. Mine børn elsker at tegne/male så det kunne ev. også komme med. 

Håber I får en dejlig tur og vejret holder 

Anmeld Citér

13. juli 2015

lineog4

Skønt - jeg har haft mine børn med til Roskilde festival og vi havde ikke andet med en høreværn og drikkedunk og lidt guf alla kiks.

De kan sagtens rumme nogen bliver fulde, og så kan man få gode snakke. Dog tog vi hjem senest kl 22 for så synes jeg det er de voksnes fest og de ikke skal tage hensyn

Anmeld Citér

13. juli 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Tag Afsted og Nyd det med alle forholdsregler for sol regn og larm. Ville vælge lukkede sko sådan en dag pga de kedelige rør og plast krus. 

Og tag hjem når i føler for det start jeres tradition og lad ungerne vokse med det :-)

Anmeld Citér

13. juli 2015

MyLove E

Jeg har Været med til grønne koncert siden jeg 3mdr ( den første som blev afholdt )

Hvis i bare sidder i midten mellem scenerne, så ser jeg hellere ikke noget problem.

Når kommer ind vil jeg starte med at gå ned i informations baren og hils på alle de sødeste mennesker der sidder der. Det er der man skal gå hvis i skulle blive væk fra hinanden. Skriv navn og telefonnummer på jeres børn 

Min mand siger han har set børn med t-shirts hvor der foran er skrevet barnets navn og bagpå forældre telefon Nr.  

Måske kan i tage et flag eller lignende med så i er genkendelige 

Og så husk at fulde mennesker faktisk er rigtig rare og hjælpsomme over for børn. 

Alle de frivillige er skønne mennesker så det skal nok blive en god fest for jer alle

På søndag hvor er de henne der, Esbjerg? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.