Fremtrylle menstrution /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2015

Chellie

kristina90 skriver:

Skal først opereres og derefter i behandling

Men hvis du først skal behandles efter operationen, er det vel ikke nødvendigt at fremprovokere en mens inden da? Eller misforstår jeg noget?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

kristina90

Chellie skriver:

Men hvis du først skal behandles efter operationen, er det vel ikke nødvendigt at fremprovokere en mens inden da? Eller misforstår jeg noget?

I realiteten nej - men går og er frustreret over den ikke kommer da den aldrig har været så forsinket /: 

og tror os bare det er for at jeg "ved med sikkerhed" der intet kan være som alle lægerne siger er umuligt .. 

Anmeld Citér

13. juli 2015

fru_winther

Hej min søde pige.

Meget ubehageligt spørgsmål...men har du taget på..? Ved det er menstruations killeren for mange, ikke kun pco piger.

Vægttab fremprovokere i fleste tilfælde.

Ellers er det ved p pille kur eller metformin -(metformin bruges vist kun ved pco piger) 

Anmeld Citér

13. juli 2015

kristina90

fru_winther skriver:

Hej min søde pige.

Meget ubehageligt spørgsmål...men har du taget på..? Ved det er menstruations killeren for mange, ikke kun pco piger.

Vægttab fremprovokere i fleste tilfælde.

Ellers er det ved p pille kur eller metformin -(metformin bruges vist kun ved pco piger) 

Heeej mus - nej intet er anderledes ved vægten , den skulle ha' været der før ferien men niksen biksen /: og p-piller får de mig sku ikke på

Anmeld Citér

13. juli 2015

fru_winther

kristina90 skriver:

Heeej mus - nej intet er anderledes ved vægten , den skulle ha' været der før ferien men niksen biksen /: og p-piller får de mig sku ikke på

Jeg er i 2 × ppille kur for at de kan bruge nr 2 til IVF.

Men puhh jeg er syg og dårlig af det, så måske du bare skal sætte pris på at være fri i denne omgang 

Men kender godt frustrationen!

Anmeld Citér

13. juli 2015

kristina90

fru_winther skriver:

Jeg er i 2 × ppille kur for at de kan bruge nr 2 til IVF.

Men puhh jeg er syg og dårlig af det, så måske du bare skal sætte pris på at være fri i denne omgang 

Men kender godt frustrationen!

Årh ja sagde du godt sidst det med p-pillerne , er glad for jeg ikke er på den og krydser alt for jeg ikke skal det inden ivf os men du har nok ret i at jeg nok hellere sku sætte pris på lortet (bogstaveligtalt) ikke kommer - selvom det er irriterende .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.