Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen - er der slet ingen der har nogle bud på hvordan manfremtryller ens menstrution ? Den er nu ca ja 23 dage forsinket (kan ikke blive gravid naturligt er der blevet konstateret) så gider ikke købe test for at få et svar jeg kender forvejen? Men ingen der har bud på at få ens menstrution til at komme ?
skal opereres slutningen af aug for at få fjernet æggeleder
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sex!!
Vær sammen med nogle der har sin menstraution. Det smitter som bare pokker
men ville nu alligevel ofte de 40kr i det lokale supermarked hvis der var mig
MarianneRubi skriver: Sex!!
Dejlig løsning hvis det bare hjalp /: gør det ikke /:
kristina90 skriver: Dejlig løsning hvis det bare hjalp /: gør det ikke /:
HM underligt
har altid hjulpet mig
Jeg ville altså nok også købe en test alligevel. Miraklernes tid er ikke forbi
Du kan få nogle piller på recept ved lægen, der får den igang.. Det fik jeg da jeg var i behandling og har PCO..
Men det kræver en tur ved lægen..
MetteT skriver: Du kan få nogle piller på recept ved lægen, der får den igang.. Det fik jeg da jeg var i behandling og har PCO.. Men det kræver en tur ved lægen..
Som MetteT siger - Det kræver en tur til lægen, men lægen vil 100% bede dig teste først uanset hvad.
Skal du starte behandling siden du gerne vil have mens?
Jeg har god erfaring med akupunktur mod manglende mens og uregelmæssig cyklus
da jeg stoppede p piller kom min mens som vinden blæste. Jeg var på dag 43 DS jeg gik til akupunktur hos en dygtig dame der arbejder med barnløse. Og dagen efter fik jeg mens. Jeg fik én behandling mere og i næste cyklus blev jeg gravid
Chellie skriver: Som MetteT siger - Det kræver en tur til lægen, men lægen vil 100% bede dig teste først uanset hvad. Skal du starte behandling siden du gerne vil have mens?
Skal først opereres og derefter i behandling
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128