Test dag 16 juni! Hjæææælp :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2015

Maj 1978

SDD skriver:

Tak

testede dagligt da jeg havde det på fornemmelsen. Havde haft halsbrand 3+0 men ellers intet. Jo jeg var meget træt.

Dejligt at vide at den kan vise negativ og gå over i den positiv !! Håber sådan det sker for mig. 

Jeg havde Mega hovedpine i torsdags. 

I dag bløder jeg fra tandkødet. 

Jeg har også været mere træt end sædvanligt. 

Har ømme bryster og nogen gange klør de. 

Og mere "spyt" - men måske er det hele indbildning !?? Nu må jeg vente og se 

ventetiden føles meget lang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2015

Maj 1978

Rikke.N 86 skriver:

Altså min søster har en datter fra tidligere som kom forholdsvis nemt, men da hun skulle ha nummer 2 var hun igennem hormon behandling og diverse andre ting der ikke lykkedes, og de gav så op, og så blev hun det på ganske normal vis som 38 årig 

Så godt at høre. 

Der må være håb forude 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Maj 1978

Jeg nåede aldrig at teste positivt i min første graviditet og i graviditet nummer 2 testede jeg først positiv 4+5 - så det kan sagtens være der er gevinst - jeg krydser fingre

Tusind tusind tak - håber virkelig der er gevinst denne gang. 

Ville være super dejligt 

Ved du hvorfor du ikke kunne teste positiv ?

Anmeld Citér

12. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Maj 1978 skriver:

Tusind tusind tak - håber virkelig der er gevinst denne gang. 

Ville være super dejligt 

Ved du hvorfor du ikke kunne teste positiv ?

Mit hcg steg rigtig langsomt i starten - blev insermineret, så ventede jo så på blodprøven - cirka 4 uger efter inserminationen og der var det 84 - tog efterfølgende en gravitetstest som var negativ men jeg har altså fået en lille dreng ud af det ��

Anmeld Citér

12. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Maj 1978 skriver:

Dejligt at vide at den kan vise negativ og gå over i den positiv !! Håber sådan det sker for mig. 

Jeg havde Mega hovedpine i torsdags. 

I dag bløder jeg fra tandkødet. 

Jeg har også været mere træt end sædvanligt. 

Har ømme bryster og nogen gange klør de. 

Og mere "spyt" - men måske er det hele indbildning !?? Nu må jeg vente og se 

ventetiden føles meget lang 

Ja ventetiden kan føles lang

min gik i hvert fald fra ultra negativ til meget meget svagt positiv på de dage. Det var først 4+6 den var lige så tydelig som kontrolstregen

Anmeld Citér

13. juli 2015

Jupiter

Maj 1978 skriver:

Ååhhhh det er jeg oprigtig ked af at høre. Puha! En hård omgang. 

Hvad er en mola graviditet ?? 

Mola er meget kompliceret at forklare - men forenklet set, så smider far-cellerne mor-cellerne ud af ægget, og bygger sin egen rede. Cellerne vokser og vokser, og er helt ustyrlige - og sender de samme almindelige graviditets-symptomer.

Når man opdager det, kan man lave en udskrabning, men cellerne spreder sig ligesom kræft-celler og derfor behandler man dem med kemoterapi hvis ikke det lykkes at skrabe dem alle ud. Det er altså ikke kræft, men hvis man ingenting gør, kan de fortsætte med at sprede sig og udvikle sig til (godartet) kræft på lang sigt.

Anmeld Citér

13. juli 2015

Maj 1978

Jupiter skriver:

Mola er meget kompliceret at forklare - men forenklet set, så smider far-cellerne mor-cellerne ud af ægget, og bygger sin egen rede. Cellerne vokser og vokser, og er helt ustyrlige - og sender de samme almindelige graviditets-symptomer.

Når man opdager det, kan man lave en udskrabning, men cellerne spreder sig ligesom kræft-celler og derfor behandler man dem med kemoterapi hvis ikke det lykkes at skrabe dem alle ud. Det er altså ikke kræft, men hvis man ingenting gør, kan de fortsætte med at sprede sig og udvikle sig til (godartet) kræft på lang sigt.

Hold da op!!! 

Det anede jeg ikke! Sker det "tit" ??? Puha !!! 

Det er jo skrækkeligt. Så det eneste man kan er at afslutte graviditeten med en udskrabning ??? :-( 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Maj 1978

SDD skriver:

Ja ventetiden kan føles lang

min gik i hvert fald fra ultra negativ til meget meget svagt positiv på de dage. Det var først 4+6 den var lige så tydelig som kontrolstregen

Øv bøv 

hvis min mens skal komme, så burde den kommer i morgen eller overmorgen. 

I morges efter toilet besøg/tis, så var der blod på papiret og tænkte øv min mens er kommet. 

Men der er intet nu. Kun blod på papiret i morges 

Men det er sikkert begyndelse på min menstruation øv 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Jupiter

Maj 1978 skriver:

Hold da op!!! 

Det anede jeg ikke! Sker det "tit" ??? Puha !!! 

Det er jo skrækkeligt. Så det eneste man kan er at afslutte graviditeten med en udskrabning ??? :-( 

Mange kender ikke til mola 

Det sker måske for 80 danske kvinder om året, og for at have tilstrækkelig valid data når man arbejder indenfor feltet, bruger man hele verden som sammenligningsgrundlag. Det fortæller nok meget godt hvor sjældent det sker.

Mola kan være komplet eller delvis, og det behøver heller ikke ende med kemo hver gang.

Men ja, i alle tilfælde afsluttes graviditeten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.