Test dag 16 juni! Hjæææælp :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
18 svar
9 synes godt om
12. juli 2015

Maj 1978

Projekt baby skulle jo være sjov- men nej. Havde aldrig tænkt det skulle være så svært. 

Jeg er 37, og fik mit første barn som 29 år. Det tog 3 mdr så var jeg gravid. 

Nu er vi igang med projekt baby og  

jeg fik fjernet spiral sidst i okt. Og blev så gravid. Fandt ud af det i dec pga stærke smerter. En graviditet udenfor livmoderen. Så fik fjernet graviditet og æggeleder. 

Her for 2 uger siden fik jeg gennemskylning af den anden æggeleder. Alt så fint ud!

så det er jo i sig selv fantastisk. 

Nu venter jeg på test dag og håber på gevinst. 

Hat selvfølgelig testet fredag og i morges. Brand negative !! 

Ved godt det er tidligt. Men synes bare at læse mange teater 3-3 osv positiv !! Så tænkte måske er jeg heldig?? 

Ååhhhh har virkelig brug for lidt smukke historier herinde fra. 

Nogle som sidder i "samme" situationen!!! ??? Eller som kan bidrag lidt?? 

Mange kh 

fra en som er så bange for ikke at kunne blive gravid :-(

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg startede med at teste 4+0. Testede først meget svagt positiv 4+3. Så der er håb forude

Anmeld Citér

12. juli 2015

Jupiter

Jeg kan ikke bidrage med en solstråle historie (endnu), men jeg kender ALT til frygten for at det ikke kommer til at lykkes at blive gravid igen.

Vi har en datter som er sund og rask, og jeg blev så gravid igen i marts sidste år - men det var ikke bare lige....

Det var en mola graviditet, som endte med udskrabning, kemo terapi og mange lange måneders venten og ulykkelighed. Vi er endnu ikke "sluppet fri" og må derfor ikke forsøge at lave en ny baby endnu.

Men jeg kan simpelthen ikke ryste tanken af mig, at det her forløb på en eller anden måde har forringet/ødelagt vores chancer for at få en normal graviditet igen.

Jeg ved godt at det ikke hjælper dig en dyt, men nogle gange kan det være okay at man også bare lige har nogen som føler lidt det samme, selvom det ikke løser noget 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Rikke.N 86

Kender alt for godt, vi prøvede i et år og håbede jo hver gang, men ingen gevinst, så fik jeg en gennemskylning og der var slet ikke passage, så skulle vente på at blive indkaldt til at få fjernet begge æggeledere, og derefter vente på at kunne starte på reagensglasbehsndling

det første forsøg virkede dog ikke, men det gjorde Nr 2 som var med et fryseæg og er nu 36+2 

så det skal nok ske på den ene eller den anden måde

Anmeld Citér

12. juli 2015

Maj 1978

SDD skriver:

Jeg startede med at teste 4+0. Testede først meget svagt positiv 4+3. Så der er håb forude

Hej :-) 

dvs du testede negativ 4-0 og så kom din mens ikke og testede så igen 4-3, og så var den svag positiv? 

Hvad havde du af symptomer ? 

Og tillykke. ;-) 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Maj 1978

Jupiter skriver:

Jeg kan ikke bidrage med en solstråle historie (endnu), men jeg kender ALT til frygten for at det ikke kommer til at lykkes at blive gravid igen.

Vi har en datter som er sund og rask, og jeg blev så gravid igen i marts sidste år - men det var ikke bare lige....

Det var en mola graviditet, som endte med udskrabning, kemo terapi og mange lange måneders venten og ulykkelighed. Vi er endnu ikke "sluppet fri" og må derfor ikke forsøge at lave en ny baby endnu.

Men jeg kan simpelthen ikke ryste tanken af mig, at det her forløb på en eller anden måde har forringet/ødelagt vores chancer for at få en normal graviditet igen.

Jeg ved godt at det ikke hjælper dig en dyt, men nogle gange kan det være okay at man også bare lige har nogen som føler lidt det samme, selvom det ikke løser noget 

Ååhhhh det er jeg oprigtig ked af at høre. Puha! En hård omgang. 

Hvad er en mola graviditet ?? 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Maj 1978

Rikke.N 86 skriver:

Kender alt for godt, vi prøvede i et år og håbede jo hver gang, men ingen gevinst, så fik jeg en gennemskylning og der var slet ikke passage, så skulle vente på at blive indkaldt til at få fjernet begge æggeledere, og derefter vente på at kunne starte på reagensglasbehsndling

det første forsøg virkede dog ikke, men det gjorde Nr 2 som var med et fryseæg og er nu 36+2 

så det skal nok ske på den ene eller den anden måde

Tusind tak for din historie ;-) og stort tillykke. 

Dejligt at høre. 

Det er virkelig hårdt. Prøver ikke at tænke på det. Men frygten er der! 

Jeg har et barn fra tidligere forhold. Sund og rask. Elsker ham Over alt på jorden. Han er mit et og alt. 

Jeg tænker bare: 

1 æggeleder og 37 år. 

Alle siger det går ned af bakke efter de 35 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Rikke.N 86

Maj 1978 skriver:

Tusind tak for din historie ;-) og stort tillykke. 

Dejligt at høre. 

Det er virkelig hårdt. Prøver ikke at tænke på det. Men frygten er der! 

Jeg har et barn fra tidligere forhold. Sund og rask. Elsker ham Over alt på jorden. Han er mit et og alt. 

Jeg tænker bare: 

1 æggeleder og 37 år. 

Alle siger det går ned af bakke efter de 35 

Altså min søster har en datter fra tidligere som kom forholdsvis nemt, men da hun skulle ha nummer 2 var hun igennem hormon behandling og diverse andre ting der ikke lykkedes, og de gav så op, og så blev hun det på ganske normal vis som 38 årig 

Anmeld Citér

12. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hej :-) 

dvs du testede negativ 4-0 og så kom din mens ikke og testede så igen 4-3, og så var den svag positiv? 

Hvad havde du af symptomer ? 

Og tillykke. ;-) 

Tak

testede dagligt da jeg havde det på fornemmelsen. Havde haft halsbrand 3+0 men ellers intet. Jo jeg var meget træt.

Anmeld Citér

12. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg nåede aldrig at teste positivt i min første graviditet og i graviditet nummer 2 testede jeg først positiv 4+5 - så det kan sagtens være der er gevinst - jeg krydser fingre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.