'som snydt ud af naesen'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

Vingummien

Tror faktisk jeg vil sige at Emil er en blanding imellem mig og min mor, og næsen er så fra hans far. Så han er en god blanding, men kan se min mor så meget i ham især når han griner så har han samme ansigts udtryk som min mor har.

Og kinderne, jah der er vist ingen tvivl om at han har arvet mine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

malou

Ja hos os ligner Victor sin far fuldstændig sindsygt... alle siger det ,selv mennesker der ikke kender os... folk vi møder på gader osv men jeg er bare glad for de ligner hinanden.... 2 af samme slags som man elsker.. kan jeg være mere heldig

knus malou

Anmeld

15. september 2009

Ayasmor

malou skriver:

Ja hos os ligner Victor sin far fuldstændig sindsygt... alle siger det ,selv mennesker der ikke kender os... folk vi møder på gader osv men jeg er bare glad for de ligner hinanden.... 2 af samme slags som man elsker.. kan jeg være mere heldig

knus malou

kan simpelthen ikke lade være.. HVOR ER DET DOG ET LÆKKERT BILLEDE!!! kan da godt forstå du knuselsker de to drenge i dit liv

Anmeld

15. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Idun lignede rigtig rigtig rigtig meget sin FAR, da hun blev født... efterfølgende ligner hun stadig rigtig meget far, men dog også meget. Men mest far - også af sind.
Da hun blev født og jeg tog første kik på hende, tænkte jeg: Godt hun kom ud af mig, ellers er der jo ingen der vil tro at hun er min hehe...

MEN - jeg vil så sige, at min veninde har en datter hun har adobteret, da hun ikke kunne få børn med sin seneste mand (hun har 2 voksne sønner også). Hendes datter er fra Indien, men hun er virkelig bare hendes mor fuldstændig. Hun ligner hende, både af udseende og af sind
Damen på børnehjemmet i indien sagde, at det var intiution, det med at 'plante' børn hos de forældre de hører til hos. Hmmm... Men i hvertfald, behøver det ikke at have noget med genetik at gøre

Anmeld

15. september 2009

Lone Jakobsen

jamen umiddelbart er der ingen tvivl om at min 2 mellemste ligner deres far af udseende, og den ældste af dem ligner ham også af sind.
han er stille, tilbageholdende og næsten sky....og det var også det der kendetegnede hans far i den alder (har jeg fået afvide)
min datter ligner mig rigtigt meget på bla. temp, viljestyrke og de blå øjne...og så er hun lige begyndt at bage hvilket jeg også startede på i den alder.
min mands søn ligner ham så meget at der slet ingen tvivl er...og hvem vores baby ligner.... ja det er svært at sige endnu.

Anmeld

15. september 2009

TbCp

Miamaja skriver:

Andre der har barn ,som ligner jer selv rigtig meget enten udseendes eller personlighedsmaessigt?

Min guldklump ligner mig SAA meget af sind, at min egen mor gentagne gange udbryder' jamen, det er jo HELT DIG som lille', saadan var du ogsaa , 'og saa har han de samme store brune ojne som du har ogsaa' m.m.. Ja, det er nu engang sjovt, at han i en spead alder af 2.6 aar tegner ret godt ligesom mor, elsker at bage ligesom mor, elsker at ride LIGESOM mor og er lige saa staedig som... MOR

Liva minder SÅ meget om sin far.
Krudt i røven, bliver møgsur hvis hun bliver for sulten, hader at blive vækket og er sur flere timer efter.
Der er selvfølgelig også en masse gode sider der træder igennem  Men disse er de mest fremtrædende.
Sjovt nok har både Livas faster og Livas farmor det samme med når de bliver for sultne. Så forestil jer lige en familiefest hvor maden ikke kommer hurtigt nok på bordet

Fra mig har hun glæden ved at synge. Hun elsker det bare og danser rundt så snart der er musik.

Udseendemæssigt ligner hun isn far virkelig meget. Når jeg ser billeder af ham i hendes alder er det virkelig tydeligt at se at det er hans datter.
Faktisk træder hans families tydleigt igennem ved alle de mindste børn i familien

Anmeld

15. september 2009

Fam. Madsen

Min søn ligner sin far helt vildt både af sind og udsendene.

har sat et billede ind hvor i kan se hvor meget ligner sin far også lige et hvor ham og far leger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. september 2009

Miamaja

Zafir skriver:

Idun lignede rigtig rigtig rigtig meget sin FAR, da hun blev født... efterfølgende ligner hun stadig rigtig meget far, men dog også meget. Men mest far - også af sind.
Da hun blev født og jeg tog første kik på hende, tænkte jeg: Godt hun kom ud af mig, ellers er der jo ingen der vil tro at hun er min hehe...

MEN - jeg vil så sige, at min veninde har en datter hun har adobteret, da hun ikke kunne få børn med sin seneste mand (hun har 2 voksne sønner også). Hendes datter er fra Indien, men hun er virkelig bare hendes mor fuldstændig. Hun ligner hende, både af udseende og af sind
Damen på børnehjemmet i indien sagde, at det var intiution, det med at 'plante' børn hos de forældre de hører til hos. Hmmm... Men i hvertfald, behøver det ikke at have noget med genetik at gøre

Det tror jeg du har ret i. Jeg havde det ihvertfald saadan, at jeg vidste intuitivt, inden jeg fik mit barn, at jeg ville vide med det samme, om det var mit barn saa snart jeg saa det, og jeg ville ogsaa intuitivt vide, hvis det ikke var mit barn.

Anmeld

15. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

Det tror jeg du har ret i. Jeg havde det ihvertfald saadan, at jeg vidste intuitivt, inden jeg fik mit barn, at jeg ville vide med det samme, om det var mit barn saa snart jeg saa det, og jeg ville ogsaa intuitivt vide, hvis det ikke var mit barn.

Men hende damen på børnehjemmet, sad med billeder af alle adobtivforældrene. Sad med dem, følte og valgte børn... Ret vildt

Men de har været til træf med andre forældre der har adobteret fra det børnehjem og alle har virkelig været godt integreret i familierne

Anmeld

15. september 2009

Stumpen

Mathilde har desværre mit sind.. Fungere tingene ikke første gang, så kan det også være fuldstændig ligemeget og bliver smidt hen af gulvet, mens man selv får et hysterisk anfald (sådan er jeg dog ikke i dag, men det var jeg som barn)

Alle siger at Mathilde også ligner med udseenet, men det kan jeg ikke selv se og Victoria ligner sin farmand (hvilket Mathilde også gjorde da hun var lille)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.