'som snydt ud af naesen'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Miamaja

Andre der har barn ,som ligner jer selv rigtig meget enten udseendes eller personlighedsmaessigt?

Min guldklump ligner mig SAA meget af sind, at min egen mor gentagne gange udbryder' jamen, det er jo HELT DIG som lille', saadan var du ogsaa , 'og saa har han de samme store brune ojne som du har ogsaa' m.m.. Ja, det er nu engang sjovt, at han i en spead alder af 2.6 aar tegner ret godt ligesom mor, elsker at bage ligesom mor, elsker at ride LIGESOM mor og er lige saa staedig som... MOR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Pige2009

Hvor er det bare herlige billeder Han er bare dejlig. Jeg venter spændt på at se, hvem lillepigen ligner, men på 3D billederne kan vi allerede nu se, at hun har mine æblekinder

Linda 36+2

Anmeld

14. september 2009

Honningblomst

Det har jeg ikke tænkt over...mine unger er unikke og dem, ikke en kopi af mor her og jeg er nu glad for de ligner dem selv og ikke mig eller deres far...
Så det er ikke noget vi går så højt op i..hvis det bare er udseende, så ligner den ældste min far, den mellemste mig og den yngste er den smukke og ligner ikke nogen af os-griner
Knus Eva..

Anmeld

14. september 2009

Mira0911

Min mor siger tit til mig når hun ser Julie... " Det er jo dig som lille" Hvor jeg tænker Aha... Med lort op til ørene og for lidt at spise..

Anmeld

14. september 2009

Maise

Miamaja skriver:

Andre der har barn ,som ligner jer selv rigtig meget enten udseendes eller personlighedsmaessigt?

Min guldklump ligner mig SAA meget af sind, at min egen mor gentagne gange udbryder' jamen, det er jo HELT DIG som lille', saadan var du ogsaa , 'og saa har han de samme store brune ojne som du har ogsaa' m.m.. Ja, det er nu engang sjovt, at han i en spead alder af 2.6 aar tegner ret godt ligesom mor, elsker at bage ligesom mor, elsker at ride LIGESOM mor og er lige saa staedig som... MOR

Har ikke født endnu, men er super spændt på det. skal til 3D/4D scanning, dog først 12 nov, så er spændt på om hun ligner en af os selv som spæd. Ja eller i det hele taget hvordan hun ser ud.
Din søn er bare super lækker og køn.

Anmeld

14. september 2009

Miamaja

linda2009 skriver:

Hvor er det bare herlige billeder Han er bare dejlig. Jeg venter spændt på at se, hvem lillepigen ligner, men på 3D billederne kan vi allerede nu se, at hun har mine æblekinder

Linda 36+2

Tak Det synes jeg jo ogsaa selv. er det ikke typisk? det er forst nu jeg kan forstaa folk der synes ens egen er den smukkeste, laekreste osv osv.

Anmeld

14. september 2009

Miamaja

Eva skriver:

Det har jeg ikke tænkt over...mine unger er unikke og dem, ikke en kopi af mor her og jeg er nu glad for de ligner dem selv og ikke mig eller deres far...
Så det er ikke noget vi går så højt op i..hvis det bare er udseende, så ligner den ældste min far, den mellemste mig og den yngste er den smukke og ligner ikke nogen af os-griner
Knus Eva..

Ja, vores guldklump er ogsaa unik selvom mormor og morfar sammenligner.. Og ja, din yngste han er da noget naer det smukkeste drenge barn jeg har set. Sikke blaa ojne

Anmeld

14. september 2009

Tina2

Udseendesmæssigt ligner min søn på 2 år min mand:-) MEN han ligner også rigtig meget sin storesøster da hun var på hans alder og vi fik altid at vide hun lignede mig der:-)

Får stadig at vide min datter (5 år) ligner mig, men kan ikke rigtig se det selv..... Jo, hendes temperament, ha ha!

Anmeld

15. september 2009

Sweet1978

Ja jeg kan ikke lyve mig fra nogen af mine udseendesmæssigt.

1. Billeder mig i den brune kjole
2. Billede Nadia som lille
3. Billede Danielle lille (nu)
4. Den måtte i bare lige se mine 2 dejlige tøser hygger sammen

Personlighedsmæssigt ligner de mig også meget og har mine værdier, interesser og måde at gøre tignene på, men de lærer jo også kun det jeg viser dem, med tiden får de jo input andre steder fra og former mere sig selv....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Ja jeg kan ikke lyve mig fra nogen af mine udseendesmæssigt.

1. Billeder mig i den brune kjole
2. Billede Nadia som lille
3. Billede Danielle lille (nu)
4. Den måtte i bare lige se mine 2 dejlige tøser hygger sammen

Personlighedsmæssigt ligner de mig også meget og har mine værdier, interesser og måde at gøre tignene på, men de lærer jo også kun det jeg viser dem, med tiden får de jo input andre steder fra og former mere sig selv....

Kan kun give dig ret, dine børn ligner dig så meget er helt vildt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.