Appelsin skriver:
Er 5+3 ca efter egen beregning, og nu spekulerer jeg på hvornår man kan fortælle det? Hvornår gjorde i? Har tænkt mig at vente lidt mhp mit arbejde, men det ene deltidsjob, kan jeg ikke varetage da vi har mange tunge løft og andet der er skidt, der bliver jeg nød til at bede om orlov, men mit hovederhverv, vil jeg vente lidt med. Men familie, venner, naboer??
Nu er vi i den situation at vi har været igennem maaaange behandlinger.... Da vi startede op igen i efteråret var det kun min chef og 2 medarb der vidste det (den ene medarb er min svigermor ).... Men jeg var ved at gå til... Manglede VIRKELIG nogle (især 2 veninder og min ene svigerinde) at snakke med det om.... Så da vi startede op igen i marts fik vores ene vennepar, og min svigerfamilie det af vide (vi er meget tætte, bor i samme by osv) det var rart at have nogle af snakke med... Da jeg så endelig stod med en positiv test Varde også de første som fik det af vide + min mor.... Det var vigtigt for os at have nogle at snakke med om det... Også i tilfælde af at noget (7-9-13) skulle gå galt, så havde vi brug for deres støtte... Alle andre fik det a vide efter NF i uge 12....
Det blev et lidt langt svar, men havde vi ingen problemer haft med at opnå graviditet, så havde ingen fået det af vide før efter NF, men pga omstændighederne fik vores nær-netværk det af vide efter positiv test
Anmeld
Citér