Hvornår fortæller man det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2015

Frk.Jakobsen

Appelsin skriver:

Du tabte det vel ikke? Ja det må være når man føler for det . Hvornår må man komme til Nf? Tak for gode råd 

Nf er omkring uge 12 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Appelsin skriver:

Du tabte det vel ikke? Ja det må være når man føler for det . Hvornår må man komme til Nf? Tak for gode råd 

Jo første gang, og der var det virkelig rart at min familie vidste det, for så kunne jeg også græde hos dem... 

Men vi er jo meget forskellige. Nogle vil gerne gå med det selv... 

Desuden kunne jeg heller ikke holde det hemmeligt. Jeg var så glad  

da jeg var gravid med min datter fortalte jeg det også ret hurtigt...

Anmeld Citér

11. juli 2015

2721

Vi ventede til efter nakkefoldsscanning, som var i uge 14

Anmeld Citér

11. juli 2015

Appelsin

Saphiira skriver:

Jo første gang, og der var det virkelig rart at min familie vidste det, for så kunne jeg også græde hos dem... 

Men vi er jo meget forskellige. Nogle vil gerne gå med det selv... 

Desuden kunne jeg heller ikke holde det hemmeligt. Jeg var så glad  

da jeg var gravid med min datter fortalte jeg det også ret hurtigt...

Jeg tror heller ikke at der går så voldsomt længe her, det er som om folk kan "lugte" det, bliver sådan spurgt lidt indtil af forskellige folk og det uden at have givet udtryk for noget! Men vi skal til 40års fødselsdag i næste måned pg mon ik de lurer den når man blot sidder og drikker sodavand?? Jeg må se. Er nået frem til at abort risikoen i det 1. Trimester er 10-12% ca. Tror at det er beregnet fra alle dem der er gået lidt længere over tid, men svært at vurdere da der er mange forskellige procent satser . Og det var da alt andet End rart med aborten, men tror nu også jeg havde en bio kemisk sidste gang, testede positivt 1 uge efter mens (som varede i 7 dage) og testene blev først mindre positiv og så til sidst negativ, så mon ik?? Men nu håber heg det går! 

Og godt at du blev gravid igen 

Anmeld Citér

11. juli 2015

MorTilN

Her hjemme har vi aftalt først at fortælle det først efter Nf , ved mindre folk spørger inden så vi selvfølgelige ærlige

Anmeld Citér

11. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Appelsin skriver:

Jeg tror heller ikke at der går så voldsomt længe her, det er som om folk kan "lugte" det, bliver sådan spurgt lidt indtil af forskellige folk og det uden at have givet udtryk for noget! Men vi skal til 40års fødselsdag i næste måned pg mon ik de lurer den når man blot sidder og drikker sodavand?? Jeg må se. Er nået frem til at abort risikoen i det 1. Trimester er 10-12% ca. Tror at det er beregnet fra alle dem der er gået lidt længere over tid, men svært at vurdere da der er mange forskellige procent satser . Og det var da alt andet End rart med aborten, men tror nu også jeg havde en bio kemisk sidste gang, testede positivt 1 uge efter mens (som varede i 7 dage) og testene blev først mindre positiv og så til sidst negativ, så mon ik?? Men nu håber heg det går! 

Og godt at du blev gravid igen 

Jeg tror, også det fordi man ændrer adfærd så lurer folk det... 

Ja, jeg blev gravid 1-2 måneder efter heldigvis  

men du skal bare gøre det, som du føler for.. Hvis du er tryggest ved det efter nf, så gør det der, men hvis du ikke kan vente, så kan du også bare gøre det...  

Anmeld Citér

11. juli 2015

Lilott

Min søster og bedste veninde fik det at vide da jeg var ca 5 uger henne. Mine svigerforældre fik det at vide i 9. uge og resten af familien fik det først at vide mellem uge 16 og 20. Vi offentliggjorde det på Facebook i uge 32  

Hvis vi skal have en mere får hele familien det at vide efter nf  

Anmeld Citér

11. juli 2015

Christabelle

Jeg fortalte det til to veninder den dag jeg testede positiv (4+0), min chef gættede det da jeg var 8+? (Ville først have sagt det efter NF) og vores forældre og familie fik det at vide i uge 14-15 stykker. 

Anmeld Citér

11. juli 2015

JH12

Min mor samme dag som jeg testede positiv,  alle 3 gange. 

Svigerforældrene mellem uge 7 og 9

resten efter NF, arbejdet i uge 20. 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Appelsin

Jeg må tilstå at jeg fortalte det til en veninde, mor, moster og mormor også fordi jeg havde brug for lidt opbakning, men svigerfamilien ved det ikke og min kæreste ved ik at jeg har fortalt det til min mor, jeg havde det skidt med det, at jeg har fortalt dem det uden at spørge ham først... Og nu venter vi lidt, men jeg har hele tiden sagt, at han gerne må fortælle det til sin far eller mor eller hvem han nu vil betro sig til, hvis han føler for det, men han vil vente lidt. Jeg har dårlig samvittighed. Og føler jeg hår bag om ryggen på ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.