Voldsomme hæmorider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Du finder en frysepose og fylder nogle frosne ærter eller andet i, og så lidt stof omkring... Så putter du dig på siden og lægger posen på... Det hjælper virkelig meget.... 

Puha føler virkelig med dig 

Tak det må jeg prøve i aften hvis jeg holdes vågen igen i nat pga smerter. 

Det er virkelig heller ikke rart. Har haft det nogle gange før jeg blev gravid. Men aldrig i så voldsom en grad som jeg har nu. Det er virkelig ikke til at holde ud. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2015

Carina:-)

Åh av :( Man kan få en ret effektiv creme på apoteket der bedøver med det samme 

Og så synes jeg du skal få lægen til at skære dem op - det der kan du jo ikke holde til i længden 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Åh av :( Man kan få en ret effektiv creme på apoteket der bedøver med det samme 

Og så synes jeg du skal få lægen til at skære dem op - det der kan du jo ikke holde til i længden 

Har fået en gele i håndkøb Idag som har taget smerterne meget. Nu det mere irritation. Men tør ikke gå på toilettet. Er så bange for det skal gøre ondt igen. Så har taget et brev movicol i samråd med jm så det forhåbentlig kan blødgøre nok til at komme af med afføring. 

Tror ikke de vil skære dem op nu. Har kun få uger til termin. Så kan sårene jo springe op i pressefacen. Men ringer på mandag og får nogle stikpiller så de kan gå væk sådan. 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

Har fået en gele i håndkøb Idag som har taget smerterne meget. Nu det mere irritation. Men tør ikke gå på toilettet. Er så bange for det skal gøre ondt igen. Så har taget et brev movicol i samråd med jm så det forhåbentlig kan blødgøre nok til at komme af med afføring. 

Tror ikke de vil skære dem op nu. Har kun få uger til termin. Så kan sårene jo springe op i pressefacen. Men ringer på mandag og får nogle stikpiller så de kan gå væk sådan. 

Nej ok og der er nok også noget med bakterier og fødsel osv- Men måske så til 8 uger undersøgelsen hvis det stadig generer. 

God fødsel :) 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Nej ok og der er nok også noget med bakterier og fødsel osv- Men måske så til 8 uger undersøgelsen hvis det stadig generer. 

God fødsel :) 

Ja må ihvertfald høre hvad lægen siger på mandag. 

Men tak for jeres gode råd. Så længe jeg kan lindre det så det er til at holde ud. Så klarer jeg den nok. 

Mange tak. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.