Voldsomme hæmorider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juli 2015

Anonym trådstarter

Øv er så hårdt ramt af voldsomt store hæmorider. 3 styks og det gør bare så ondt. Kan hverken sidde eller ligge uden at de generer. 

og hvad kan man gøre - ingenting fordi det er weekend. Vræl 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2015

Goggelogge

Prøv at skyl dem med brugseren når du kommer i bad også skub dem op med fingrene

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Prøv at skyl dem med brugseren når du kommer i bad også skub dem op med fingrene

Det har jeg prøvet og det hjælper bare ingenting. De falder ud igen om man så må sige. Ligger søvnløs fordi det gør så ondt. 

Anmeld Citér

11. juli 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Vagtlæge burde kunne udskrive nogle stik piller til dig. Hvis det er muligt når du er gravid så tag imod piller i stedet for creme i 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Manna

Jeg har prøvet det samme. Jeg kom til vagtlægen som lokalbedøvede og skar dem op. Det der gør ondt er at der sidder klumper af størknet blod i dem. Det gør satme ondt når lokalbedøvelsen går over men i løbet af 2-3 dage går det meget bedre.

Anmeld Citér

11. juli 2015

Manna

fortsættelse...

mine kom under graviditeten. Smerterne tre dage efter fødslen.

God bedring. Jeg har ondt af dig ��

Anmeld Citér

11. juli 2015

Tutter92

Du kan sagtens tage til vagtlægen som kan udskrive noget til dig.

Be' om at få creme OG stikpiller.

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres råd. Jeg vil få ringet til vagtlægen Idag og håbe på at de vil udskrive noget til mig. Holder ikke ud og skulle gå weekenden over. 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

Gik op på apoteket Idag og købte noget i håndkøb. Det har allerede hjulpet meget. Så nu kan jeg da klare weekenden over uden at behøve og forstyrre lægevagten 

Anmeld Citér

11. juli 2015

Fremad

Du finder en frysepose og fylder nogle frosne ærter eller andet i, og så lidt stof omkring... Så putter du dig på siden og lægger posen på... Det hjælper virkelig meget.... 

Puha føler virkelig med dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.