6 ugers ferie i DK, hvor mange penge skal der til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2015

Hulubulu86

Lukas&Liam<3 skriver:

Vil sige 10.000 langt fra er nok.. Nok nærmere 20 

Hehe, se det er jo lige det, det er rigtigt svaert at gaette sig til.

Jeg havde foerst taenkt mig at haeve hvad der svarede til 18000kr men det synes min mand var for meget, men det er altid mig der betaler naar vi er i danmark saa han taenker ikke over det, og sidst betalte jeg mest med kort saa kan ikke huske hvad det endte med at blive.

Det er bare for dyrt at betale/haeve med kort hele tiden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Hulubulu86

(august) skriver:

Gør hellere det. Det gør jo ikke noget at have taget for mange penge med, det modsatte er straks værre �� 

god ferie 

Det har du helt ret i . Og tak

Anmeld Citér

10. juli 2015

Lukas&Liam<3

UmmA skriver:

Hehe, se det er jo lige det, det er rigtigt svaert at gaette sig til.

Jeg havde foerst taenkt mig at haeve hvad der svarede til 18000kr men det synes min mand var for meget, men det er altid mig der betaler naar vi er i danmark saa han taenker ikke over det, og sidst betalte jeg mest med kort saa kan ikke huske hvad det endte med at blive.

Det er bare for dyrt at betale/haeve med kort hele tiden

Man bruger hurtigt 1500 på en dag i Tivoli, med indgang og mad, turpas, is og hvad der ellers hører til.. Det er 1 dag ud af 42, ved det er en af de dyreste poster, men stadig

Anmeld Citér

10. juli 2015

Hulubulu86

(august) skriver:

Ville også sige 10.000kr alt incl...det løber hurtigt op selv når man skal have en is. 

Mange tak for svar, og ja det kan hurtigt blive mange penge, det er heldigvis en fordel for os i oejeblikket at dollaren er staerk og den danske krone er svar, det goer Danmark lidt billigere

Havde helt glemt at regne is med , mmh, det bliver dyrt, meget godt den mindste ikke spiser det

Anmeld Citér

10. juli 2015

Hulubulu86

Lukas&Liam<3 skriver:

Man bruger hurtigt 1500 på en dag i Tivoli, med indgang og mad, turpas, is og hvad der ellers hører til.. Det er 1 dag ud af 42, ved det er en af de dyreste poster, men stadig

Det kan jeg godt forestille mig, er ikke sikker paa vi naar i tivoli, da vi skal bo i Esbjerg, men en smuttur til kbh er jo ikke udelukket saa taenkte jeg maatte regne det med.

Tror vi gav 300-400kr for en elendig frokost i legoland, saa bliver nok ikke billigere end det

Anmeld Citér

10. juli 2015

SandraXOXO

Vi knalder nemt 10 tusind af på en uge når vi tar i div legeland, zoo og forlystelsesparker i dk. Offentlig transport og mad og indgang koster jo en bondegård, men vi er også to voksne og tre børn. Så måske 20 tusind for bare jer tre? 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Hulubulu86

Kitty-Katten skriver:

Uha det bliver mange penge.

Fx koster Legoland 300-400 kr pr person. Zoo koster Ca 100-200 alt efter hvilken der er tale om. Og der ovre i kommer mad, is mm.

Priser på restauranter er jo meget forskellige, også alt efter om det er frokost eller aften i vil spise ude. Men mellem 400-600 kr på restaurantbesøg burde kunne gøre det, måske endda billiger hvis der er nogle børnretter  som er billig. 

Og transport er steget meget i pris hvis i skal med tog eller bus.

Håber i får en god ferie :-)  

Mange tak for dit svar. Det er godt at faa forskellige svar.

Vi har bil til raadighed, men selv benzin koster jo hvis man skal lidt rundt omkring. Men offentligt transport er sindsygt dyrt i danmark, jeg kan rejse med offentlig transport hele dagen for ca 30kr hernede.

Det bliver nok mest frokost vi spiser ude da de plejer at sove tidligt pga tidsforskel.

Jeg regner med aktiviteterne bliver det der kommer til at koste mest, men det kan ogsaa vaere drengene bare bliver saa glade for at komme ud i en have/park at lege at vi ender med mest at vaere hjemme, men vil hellere regne med for mange penge end at blive overrasket under ferien.

Og tak igen

Anmeld Citér

10. juli 2015

Hulubulu86

Mom skriver:

Jeg tror ikke at 10.000 kr slår til, vil nok nærmere sige ca. 25.000 kr.

Mange tak for svar.

Jeg haaber vi kan holde det paa 20000 eller under, men gider heller ikke spare naar det nu er ferie, saa det kan godt vaere vi skal derop

Anmeld Citér

10. juli 2015

Hulubulu86

SandraXOXO skriver:

Vi knalder nemt 10 tusind af på en uge når vi tar i div legeland, zoo og forlystelsesparker i dk. Offentlig transport og mad og indgang koster jo en bondegård, men vi er også to voksne og tre børn. Så måske 20 tusind for bare jer tre? 

Det skal nok passe med de 20000+ , det lyder til at vaere deromkring paa de svar jeg faar.

Den lille er heldigvis gratis de fleste steder, vi har en bil til raadighed og vi er ret smaatspisende .

Jeg tror det ender med at afhaenge af hvor godt det danske vejr bliver

Mange tak for dit svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.