6 ugers ferie i DK, hvor mange penge skal der til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
18 svar
15 synes godt om
10. juli 2015

Hulubulu86

Hej moedre.

Jeg rejser hjem i morgen med mine to drenge paa 1,5 og lige knap 4, vi skal vaere i danmark i 6 uger (bolig er der styr paa).

Hvor mange penge skal jeg haeve? Vi vil gerne spise ude 1-3 gange om ugen (ikke grill-mad), have 2-3 aktiviteter per uge (tivoli, legeland, legoland, zoo etc) og generelt bare spise og hygge os uden at taenke over hvad det koster. 

Ulempen ved at have brugt de sidste 7-8 aar uden for danmark er at jeg aldrig rigtig ved hvad det koster at 'leve' derhjemme.

Tak paa forhaand

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

2babygirls

UmmA skriver:

Hej moedre.

Jeg rejser hjem i morgen med mine to drenge paa 1,5 og lige knap 4, vi skal vaere i danmark i 6 uger (bolig er der styr paa).

Hvor mange penge skal jeg haeve? Vi vil gerne spise ude 1-3 gange om ugen (ikke grill-mad), have 2-3 aktiviteter per uge (tivoli, legeland, legoland, zoo etc) og generelt bare spise og hygge os uden at taenke over hvad det koster. 

Ulempen ved at have brugt de sidste 7-8 aar uden for danmark er at jeg aldrig rigtig ved hvad det koster at 'leve' derhjemme.

Tak paa forhaand

Vil gætte på 7-10.000 for 6 uger

Anmeld Citér

10. juli 2015

(august)

Ville også sige 10.000kr alt incl...det løber hurtigt op selv når man skal have en is. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Julemusen

Uha det bliver mange penge.

Fx koster Legoland 300-400 kr pr person. Zoo koster Ca 100-200 alt efter hvilken der er tale om. Og der ovre i kommer mad, is mm.

Priser på restauranter er jo meget forskellige, også alt efter om det er frokost eller aften i vil spise ude. Men mellem 400-600 kr på restaurantbesøg burde kunne gøre det, måske endda billiger hvis der er nogle børnretter  som er billig. 

Og transport er steget meget i pris hvis i skal med tog eller bus.

Håber i får en god ferie :-)  

Anmeld Citér

10. juli 2015

Hulubulu86

2babygirls skriver:

Vil gætte på 7-10.000 for 6 uger

Super, tak for svar . Maaske jeg skal satse paa de 10000kr saa (og haevekortet med i tasken)

Anmeld Citér

10. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg tror ikke at 10.000 kr slår til, vil nok nærmere sige ca. 25.000 kr.

Anmeld Citér

10. juli 2015

(august)

UmmA skriver:

Super, tak for svar . Maaske jeg skal satse paa de 10000kr saa (og haevekortet med i tasken)

Gør hellere det. Det gør jo ikke noget at have taget for mange penge med, det modsatte er straks værre �� 

god ferie 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Julemusen

UmmA skriver:

Du skal lige være opmærksom på hvor mange kontanter du må tage med ind i landet. Mener grænsen er 10000 kr før det skal meddeles til skat.

Anmeld Citér

10. juli 2015

Lukas&Liam<3

Vil sige 10.000 langt fra er nok.. Nok nærmere 20 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Hulubulu86

Kitty-Katten skriver:

Du skal lige være opmærksom på hvor mange kontanter du må tage med ind i landet. Mener grænsen er 10000 kr før det skal meddeles til skat.

Det er saa vidt jeg husker 10000 euro (75000kr), men det er rigtig man skal vaere opmaerksom . Vil lige give det en google-soegning, om ikke andet maa jeg haeve det af flere omgange

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.