Familie dilemmaet og dåben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2015

Anonym

Vi har valgt eks valgt at tag min mands onkler med, men IKKE deres børn.. så kan man altså blive ved, og synes det er helt ok når de er voksne...

jeg tænker jamen hvis søster er inviteret, må det jo stå for hendes regning om hun kommer eller ej når voksne børn ikke er inviteret... super ærgeligt, men synes altså det er fair at sige nej til både voksne børn og deres kærester...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Pikku Myy

Hej

Vores datter skal døbes d 6-9. Har dog ikke udsendt indbydelser ud endnu. Min mand har en stor familie og jeg har en mega.

Ligegyldigt om vi skærer folk fra. bliver der ballade.

Min mand s søster VIL ha sine voksne børn med altid, ellers dukker hun ikke op, hun har 4, plus deres kærester. Det hober sig op, alene er hans familie 60 og det er uden min. Jeg har skåret helt ind til benet

Vi er nu 80 mennesker, det koster kassen. og alle ved herinde at når man er på barsel dagpenge, og i forvejen har et par unger er det dyrt.

Hvad fanden gør man? Hvem skærer man fra?

Er der andre af jeres søskende der får invitationer til deres børn?

Anmeld Citér

10. juli 2015

FamilenStorm

Vi inviterede dem som vi regner og satser på skalvære en del af vores børns hverdag.. Så dem de kun kom til at se et par gang i året og alligevel ikke vil vide hvem var, inviterede vi ikke med.. Det var en fest for vores børn og ikke for alle mulige andre..  :-)

Anmeld Citér

10. juli 2015

Benjamins'mor

Vi kunne også blive ved og ved, når

man står i en familie med mange skilsmisser. 

Vi inviterede dem som var tættest. 

Mine forældre, min mands forældre, vores bedsteforældre(min mors side ikke min fars), vores oldeforældre og vores søskende og min moster. Vi var 21 i alt. Ingen sure miner.

Anmeld Citér

10. juli 2015

mulleh

Jeg har også en stor familie. Men vi valgte at invitere sønnens oldeforældre, bedsteforældre, hans onkler og tanter (vores søskende), deres børn, gudforældre og de nærmeste venner + deres børn.

Vi blev ca. 30 stk.

manden's onkler, tanter, fætre og kusiner blev mega sure over ikke og blive inviteret. Men for det første havde vi ikke råd til flere og for det anden var der ingen fra mandens side som ringede eller skrev tillykke. (Udover mandens mormor og morfar)

min familie var der kun 1 som "brokkede" sig og skrev noget ala "det ikke en skam at blive væk, når man ikke er inviteret". 

Vi fik enda gave fra min en onkel og tante selvom de ikke var med. 

- men i invitere dem med som i har lyst og råd til. Og hvis der en som ikke vil komme pga hendes børn ikke er inviteret, så må hun jo om det. Det ikke jeres problem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.