Stole på kønnet ved misdannelsesscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

2 på mit gamle arbejde havde fået at vide at de ville få piger, men med den en kom en dreng ved fødslen. Den anden fik en 3 d scaning sener, hvor de opdagede at det altså var en dreng. 

Med thea ku de ik se kønnet i uge 20, vi købte en 3D scaning i uge 28, hvor vi ku se det var en pige.

Med alberte blev jeg scannet hver 14 dag fra uge 12 af og det var først i uge 24 de ku se hun var en pige. Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Kløver

De har hos os ikke været meget for at udlevere køn. Denne gang var jeg til en scanning ca uge 20 for at måle fostervand. Der sagde han pludselig at der lå en lille pige. Til kønAS scanning havde de sagt dreng, og til vores 3D scanning var vi ikke i tvivl om at det er en dreng vi venter. 

Jeg har altid, ud fra det jeg har hørt, vidst at ville heg vide køn betalte jeg mig fra det. Det andet er for usikkert

svigernes naboer fik at vide flere gange de ventede en dreng og havde købt udstyr derefter. Ud kom en lille pige  

Anmeld Citér

10. juli 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

I sin tid fik min kæreste og hans ex en scanning hvor de var 99,9% sikre på en pige - de fik en dreng. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

LBK

Årgangs Mor skriver:

De har hos os ikke været meget for at udlevere køn. Denne gang var jeg til en scanning ca uge 20 for at måle fostervand. Der sagde han pludselig at der lå en lille pige. Til kønAS scanning havde de sagt dreng, og til vores 3D scanning var vi ikke i tvivl om at det er en dreng vi venter. 

Jeg har altid, ud fra det jeg har hørt, vidst at ville heg vide køn betalte jeg mig fra det. Det andet er for usikkert

svigernes naboer fik at vide flere gange de ventede en dreng og havde købt udstyr derefter. Ud kom en lille pige  

Vi ville til at starte med gerne kende kønnet. Men efter scanningen i uge 20 besluttede vi alligevel at leve lidt med tvivlen. Det har da været spændende. Men NU er jeg spændt og har selv ingen ide om hvad det er. Har to piger i forvejen 

Anmeld Citér

10. juli 2015

LBK

Årgangs Mor skriver:

Jeg har med vilje heller ikke ville stole på det. Vi har masser af pigeting men har ikke investeret i nogle drengeting

Anmeld Citér

11. juli 2015

Kløver

LBK skriver:

Vi ville til at starte med gerne kende kønnet. Men efter scanningen i uge 20 besluttede vi alligevel at leve lidt med tvivlen. Det har da været spændende. Men NU er jeg spændt og har selv ingen ide om hvad det er. Har to piger i forvejen 

Vi vidste ikke kønnet med nr 1, og man kan ho fint bruge neutrale ting osv der er fordele og ulemper. Havde min 1 fødsel ikke været en traumatisk oplevelse som har sat spor, og giver et behov for at vide kønnet, havde jeg ikke villet vide det, nogen af gangene  

Anmeld Citér

11. juli 2015

namaha

Vi købte os til en Køns scanning i uge 14, det var 100% sikkert en pige, ved md scanning fik vi at vide at det kunne de ikke sige da baby lå forkert, og da jeg i uge 30 var til ekstra scanning blev jeg spurgt om vi nu ikke lige skulle tjekke om det nu er en pige, og det kunne hun igen sige med 100% sikkerhed at det er det 

jeg vil aldrig stole på hvad de siger til md scanning, og betaler gerne selv for at få en der er 100% sikker 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.