Stole på kønnet ved misdannelsesscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
16 svar
4 synes godt om
9. juli 2015

LBK

ved misdannelsesscanningen fik jeg svaret: "det ligner en pige, det er lidt svært at sige men kan hvertfald ikke se nogle tegn på det er en dreng"

jeg er på ingen måde overbevist. 

Har i prøvet at de har set "forkert" ved misdannelsesscanningen ??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

Benjamins'mor

Jeg har ikke. 

Men har læst en del historier igennem de år jeg har været herinde, hvor folk har enten oplevet det eller kender nogen der har, så tænker du evt kunne søge på det? 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg har ikke men kender nogle som blev scannet til end dreng og ud kom en pige

Anmeld Citér

9. juli 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Ved begge mine sagde de dreng og jeg har to drenge .. Har så også købt en 3D scanning begge gange og der var man da overhovedet ikke i tvivl om kønnet ��

Anmeld Citér

9. juli 2015

MorTil3+

Med vores den ældste fik vi af vide at det blev en pige og der kom en dreng ud. Ved nr 2 sagde de måske en pige vi købte så en ekstra scanning og det var en pige. Og nr 3 sagde de dreng og det var det.

Anmeld Citér

9. juli 2015

Julemusen

Der er sket utrolig meget med kvaliteten af scanningsudstyret de sidste 10 år og fik at vide ved mine scanninger at de simpelthen ikke må sige at det med hundred procents sikkerhed er et bestemt køn. Jeg har fået at vide at de lignede to drenge og jeg har fået to dejlige drenge

Hvis du vil vide det med sikkerhed kan du købe en kønsscanning. Efter uge 14 er det jo muligt, og jo længere henne des bedre kan de vurdere det.  

Anmeld Citér

9. juli 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Vis du gerne vil være sikker på kønnet tror jeg du skal købe dig en køns scanning da de ikke giver garanti for kønnet på sygehuset 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Krussedulle

LBK skriver:

ved misdannelsesscanningen fik jeg svaret: "det ligner en pige, det er lidt svært at sige men kan hvertfald ikke se nogle tegn på det er en dreng"

jeg er på ingen måde overbevist. 

Har i prøvet at de har set "forkert" ved misdannelsesscanningen ??? 

Jeg har ikke oplevet at det var forkert.

Sidste gang var hun også lidt i tvivl, men en 3d (trivsels)scanning bekræftede det senere.

Men jeg har ofte hørt at det er sværere med piger, fordi navlesnoren godt kan blive forvekslet med en lille tap. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

LBK

Jeg er i uge 35 og det kan vidst bedre betale sig at vente på fødslen. Jeg er blot nysgerrig. Efter scanninger blev manden og jeg enige om at vi ville leve med den lille smule tvivl der var i ren spænding 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min søn valgte at ligge sig med arme og ben ud til alle sider og min datter lå i fosterstilling, men med underlivet op i "kameraet" så begge gange har hende der scanner været ret sikker på kønnet... 

min veninde bor i Sydkorea og der er det disideret forbudt at sige kønnet... men de må godt give hints, så begge gange har hun fået en kommentar om at baby ville se godt ud i pink - og begge gange er der kommet en pige ud... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.