ErDetSnartNU skriver:
Jeg har hørt om mange der "indespærrer" deres børn hele natten! I en tremmeseng endda! Der må være en masse generationer af traumatiserede børn 
Vi kommer også til at købe en kravlegård. Ikke som børneopbevaring men det er da supersmart lige at kunne lægge/sætte barnet fra sig mens man ordner et par småting.
Mht forfordelingen af din søster så synes jeg at du skal tale med din mor om det. Fortæl at det sårer dig og også påvirker hendes forhold til hendes barnebarn når hun gentagende gange vælger din søster frem for dig. Hvis det ikke hjælper ville jeg lægge hende på is noget tid. Mit og min families selskab er ikke noget der skal nedprioriteres på den måde - specielt ikke når/hvis jeg har gjort opmærksom på at det sårer mig.
Netop. Desuden nød min datter at hun kunne følge med, fordi hun var oppe i højden... Det er bare sådan nogle bemærkninger som kan såre en helt vildt meget... For jeg gør jo det, som jeg mener, er bedst for MIN datter....
Min søster ligger ikke skjul på, når hun mener, at jeg gør noget forkert i forhold til min datter. Heldigvis er jeg blevet hårdfør nu..
jeg vil snakke med min mor lige så snart, jeg er sammen med hende alene.. Hvilket desværre nok er om lang tid, men sådan er det jo...
Anmeld
Citér