Jeg HADER jeg har det sådan her... Men jeg er træt af min familie..
Sagen er den, at jeg synes, de har sagt nogle ting, som har såret mig..
Jeg har født en sund og rask datter... Fødslen gik stærkt... To måneder efter føder min søster...
Jeg får så at vide, at min fødsel ikke var noget, at det ikke var noget specielt. Hvorefter de klapper min søster på skuldrene og siger at hun er en sej kvinde!
Jeg bliver såret over det, og jeg synes selv, det er latterligt, at jeg gør det. Hvorfor kan jeg ikke være ligeglad?
min søster og svoger fylder meget, og det skal ALTID handle om dem.
I kender vel den med, at man fortæller når ens barn har gjort noget nyt.. Men min familie er ret ligeglade... Men når det er min søster som fortæller, så er det pludselig noget andet.
Derudover har jeg fået at vide, at mit barn er doven ligesom sine forældre. En 4 måneder gammel baby skal vel ikke løbe på væggene. :/
når vi er til familiesammenkomster har jeg derfor valgt at trække mig i baggrunden...
min mor bor ca 1 Time væk, og hun besøger os aldrig til trods for jeg spørger... Men hun kangodt besøge mine søskende som bor 4 timer væk jævnligt..
Jeg ved udmærket godt det er MIG som lægger for meget i tingene, men jeg ved ikke, hvordan jeg Skal komme af med de følelser. Jeg føler mig glemt i min familie....