lille dreng forsvundet HILLERØD

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2015

Isabella_mor

Sujan skriver:

Sidder bare og har helt ondt i maven.. Ligger med begge mine piger i min seng og holder dem tæt... 

Puha hvor må det være forfærdeligt for alle.. Den lille dreng alene et sted.. Forældre der er helt ude af den...

kunne tude bare ved tanken. Bor desværre for langt væk, ellers var jeg også ude og lede. 

Tror slet ikke jeg kan sove før drengen er fundet.. 

jeg følger med på nordsjællands politis facebookside... 

der kommer ind imellem meldinger.. jeg sover nok heller ikke før han er fundet.. er han ikke fundet i morgen, så tager jeg afsted og leder efter ham.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Nej nej nej, moderhjertet bløder for den lille gut og hans forældre, håber VIRKELIG han kommer uskadt hjem ❤️ Ingen forældre skal gennemgå sådan et mareridt og ingen børn bør opleve det jeg får nok heller ikke sovet før nyt i sagen dukker op - ej det gør ondt  

Anmeld Citér

8. juli 2015

Sujan

Isabella_mor skriver:

jeg følger med på nordsjællands politis facebookside... 

der kommer ind imellem meldinger.. jeg sover nok heller ikke før han er fundet.. er han ikke fundet i morgen, så tager jeg afsted og leder efter ham.

Ja sidder også og følger med..

åhh stakkels dreng..  kan slet ikke holde ud hvis der er sket ham noget. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Isabella_mor

Der er frigivet billeder af den lille dreng og den cykel han er kørt på. Det er virkelig ubehageligt. Jeg får lyst til at indstallere gps i mine egne børn. 

Stakkels lille dreng. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. juli 2015

M &.I

Jeg har så ondt i mave kan slet ikke forstille mig en 2 år dreng bliver væk, 6 timer har de ikke fundet ham, det mærkeligt at folk ikke lægger mærk til det!!! Åhhh lille pus kom hjem til mor og far 

Jeg føler han går rundt og græder 

Anmeld Citér

9. juli 2015

AmalieR

de har lige fundet ham , i live 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Isabella_mor

AmalieR skriver:

Det er bare SÅ dejligt. Jeg er helt oppe og ringe 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Jn81

AmalieR skriver:

HVOR ER DET SKØNT!! kan bare ikke rigtig lide at jeg ikke kan se det bekræftet nogle steder... Kan kun se at "missing people" har opdateret det på deres facebook for over 1/2 time siden men hverken EB eller politiet har endnu skrevet noget... 

Anmeld Citér

9. juli 2015

M &.I

Jaaa har lige hørt det jubiii puha

Anmeld Citér

9. juli 2015

Isabella_mor

FruNielsen81 skriver:

HVOR ER DET SKØNT!! kan bare ikke rigtig lide at jeg ikke kan se det bekræftet nogle steder... Kan kun se at "missing people" har opdateret det på deres facebook for over 1/2 time siden men hverken EB eller politiet har endnu skrevet noget... 

Nordsjællands politi har bekræftet det. Eb er sløve. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.