lille dreng forsvundet HILLERØD

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
20 svar
12 synes godt om
8. juli 2015

Isabella_mor

EDIT: HAN ER FUNDET I LIVE

http://ekstrabladet.dk/112/efterlysning-2-aarig-dreng-forsvundet-fra-sit-hjem/5640524

hvis der er nogle herindefra der er fra Hillerød, som har mulighed for at hjælpe med at lede efter den lille dreng som er forsvundet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

Troldemommi

Isabella_mor skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/efterlysning-2-aarig-dreng-forsvundet-fra-sit-hjem/5640524

hvis der er nogle herindefra der er fra Hillerød, som har mulighed for at hjælpe med at lede efter den lille dreng som er forsvundet. 

Stakkels lille unge og hans forældre, håber han snart bliver fundet inden det bliver mørkt 

Anmeld Citér

8. juli 2015

SandraXOXO

Ej nej nej, stakkels lille fyr. Og forældrene!!  Har selv en toårig. Det går sku lige i tårekanalen. Håber han bliver fundet SNART! Og alle der bor i nærheden, ud og kig efter ham 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Skrækkeligt! :-(

Overvejer at tage turen fra midtsjælland og derind for at hjælpe...

Enhver forældres mareridt

Anmeld Citér

8. juli 2015

Bare gæst

Det er forfærdeligt, mit hjerte bløder!! Desværre kan jeg ikke selv være med i eftersøgningen da jeg er hjemme med mine to børn, men min kæreste tøvede ikke et sekund med at køre til Hillerød og lede.. Jeg håber virkelig at de finder ham i tide! Stakkels dreng og stakkels familie!  Jeg håber også at alle de der bor i byen og har mulighed for det, vil hjælpe med at lede efter den lille fyr..!

Anmeld Citér

8. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor skrækkeligt! Håber godt nok de finder ham hurtigt!! Får helt ondt i maven. Vh stine

Anmeld Citér

8. juli 2015

Isabella_mor

havde jeg kørekort og bil var jeg også hoppet afsted..

håber han bliver fundet i god behold.

Anmeld Citér

8. juli 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Håber de finder ham i live inden det bliver rigtig mørkt. 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Årh få helt ondt i hjertet. Stakkels lille dreng. Og hvor må det være ubærlig for forældrene.

Ked af jeg ikk engang bor på Sjælland eller har bil. For ellers vil jeg straks ud og lede efter ham. Jer der bor i byen være søde at lede eller holde øjnene åbne. 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Sujan

Sidder bare og har helt ondt i maven.. Ligger med begge mine piger i min seng og holder dem tæt... 

Puha hvor må det være forfærdeligt for alle.. Den lille dreng alene et sted.. Forældre der er helt ude af den...

kunne tude bare ved tanken. Bor desværre for langt væk, ellers var jeg også ude og lede. 

Tror slet ikke jeg kan sove før drengen er fundet.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.