Gravid uge 6.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
14 svar
5 synes godt om
8. juli 2015

Anonym.

Hej alle kommende og nuværende mødre.

Jeg er gravid i uge 6 og har altid drømt om hvordan jeg skulle fortælle min kæreste at jeg endelig er gravid med ønskebarnet. Alle mine drømme blev så HELT manet til jorden da jeg fandt ud af jeg var gravid. Vi smed ppillerne i december og der er absolut intet sket siden da. Da jeg så stod med en positiv test på badeværelset gik jeg  fuldstændig i panik, råbte på min kæreste og så stod vi begge bare og stirrede ud i luften. Jeg tror stadig ikke vi helt har fattet det.

Hvordan fortalte I jeres kæreste/mand at I var gravide?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

Diosa85

KommendeMor skriver:

Jeg er gravid i uge 6 og har altid drømt om hvordan jeg skulle fortælle min kæreste at jeg endelig er gravid med ønskebarnet. Alle mine drømme blev så HELT manet til jorden da jeg fandt ud af jeg var gravid. Vi smed ppillerne i december og der er absolut intet sket siden da. Da jeg så stod med en positiv test på badeværelset gik jeg  fuldstændig i panik, råbte på min kæreste og så stod vi begge bare og stirrede ud i luften. Jeg tror stadig ikke vi helt har fattet det.

Jeg gik i h&m og købte en body med teksten "imom&dad" på og en hagesmæk med testen "fars skat" og pakkede ind til ham. 

Da han åbnede den sad han først og kiggede underligt indtil lyset fik op for ham hvad det egentlig betød. Også var han ellers helt rundt på gulvet. Skal også lige siges at vores baby ikke var planlagt overhovedet. 

Anmeld Citér

8. juli 2015

lillelille

1.gang - Jeg kastede prøvet på sengen og råbede: Livet er færdig! Den var ikke planet, men (om lit) meget velkommet

2.gang - Meget planlagt barn. Jeg tissede, fik positivt test og viste ham  

Anmeld Citér

8. juli 2015

Anonym.

Diosa85 skriver:

Jeg gik i h&m og købte en body med teksten "imom&dad" på og en hagesmæk med testen "fars skat" og pakkede ind til ham. 

Da han åbnede den sad han først og kiggede underligt indtil lyset fik op for ham hvad det egentlig betød. Også var han ellers helt rundt på gulvet. Skal også lige siges at vores baby ikke var planlagt overhovedet. 

Jeg har længe forberedt mig på tanken om en graviditet, men da jeg så stod med den positive test reagerede jeg bare SLET ikke som planlagt 

Anmeld Citér

8. juli 2015

FrkC

Jeg skrev 'Hej far. Vi ses om ca 36 uger ' på et stykke papir .. Vi har været i behandling, så han vidste naturligvis godt at jeg havde fået taget blodprøve den dag  Han ville dog ikke have noget at vide før han kom hjem fra arbejde  Det var verdens længste formiddag 

Anmeld Citér

8. juli 2015

BigHope13

Næsten lige som dig, vi have dog kæmpet gennem lang lang tid, og var gennem behandling. Så da det endelig lykkedes efter vi faktisk havde smidt al håb fra os. Da jeg så alligevel tester positiv græder jeg som pisket.,. Min kæreste er lige kommet ind af døren og tror selvfølgelig at der er noget helt galt,,,,, for hulket frem at testen viser to streger, og klaphatten spurgte hvad det betød 

en anden gang håber jeg at kunne overbringe nyhederne lidt mere stille og roligt  dog er det ikke noget jeg vil tie med, han er lige så meget en del af det så han skal vide det så hurtigt som muligt

Anmeld Citér

8. juli 2015

stinemavepine

Meget a la dig 

Vi havde forsøgt i over 3 år og mistet i uge 7 nogle måneder før. Da jeg så midt på dagen ikke havde fået min mens som ventet, sagde jeg, at jeg ville teste, når vi kom hjem. Det gjorde jeg så og testen fik med det samme to tydelige streger. Jeg kaldte vildt på manden, som sad ved computeren: Se, se! 

Fantastisk dag! TILLYKKE med graviditeten!

Anmeld Citér

9. juli 2015

xStinepigen

KommendeMor skriver:

Mig og min kæreste havde lige været ude og kæbe testene. Så sniger rigtig en ned US på badeværelset, for han skal ikke tro jeg er tisset fordi jeg testede ret mange gange de sidste par måneder ( men har pco så min mens kommer når den vil, og den her gang var det bare anderledes ) . Havde tisset på testen, og så med det samme der kom en streg mere. Kom rystende ud pp badeværelset og sagde "kan du også se der kommer en streg frem under felt her?" Og han kunne jo næsten ikke ser der for mine rystende hænder .. Ville gerne have sagt det på en anden måde !! 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Cath44

KommendeMor skriver:

Det er jo helt naturligt. 

Nogen skriger af glæde og andre er forvirret. Det samme gælder når man er gravid nogle er så lykkelig og nyder hvert minut, hvor andre lige synes "nu det nok" eller føler sig tung og irriteret.

begge følelser betyder jo ikke at man ikke vil have et barn 

Det jo klart man lige skal fordøje det- det jo ikke bare en shopping tur  

Anmeld Citér

9. juli 2015

Anonym.

Tak for svar allesammen. Bliv endelig ved med at komme med jeres historier :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.