Endnu en skuffelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2015

Chellie

nullermand15 skriver:

Virkelig mærkeligt. Jeg mærker slet ikke jeg har menstruation ingen smerter eller kramper eller noget som helst. Det løber bare lige så stille. 

Test igen om en uges tid eller to, hvis du er usikker på, om det er en rigtig mens .. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Jn81

nullermand15 skriver:

Har de sat dato på hvornår de lukker? Ja det er også ligegodt med den ventetid når det alligevel ikke lykkes i behandling. Vi er blevet vant til at der ikke sker noget og vi bare må vente gang på gang på gang. Jeg forstår det virkelig ikke. Jeg har et stort og fint æg hver gang og manden aflevere 100 mill. Celler hver gang. Jeg er ikke overvægtig, spiser sundt og dyrker motion hver dag. Det skal åbenbart bare ikke lykkes for os  

Først lige.... 

Nu kender jeg ikke til din historie og hvor langt i behandling I er, men....

min mand og jeg har været i behandling i 8 år... On/OFF... Vi blev tjekket og de fandt intet galt med nogle af os... Han havde top sæd og jeg havde passage og det hele...  Videre til IVF 2 forsøg som heller ikke gav pote... Så røg vi på ICSI da de mente at mine æg måske var hårde i skallen og sæd cellen havde svært ved at bryde muren... 3 ICSI senere og stadig ingen baby... En laaaaang pause fra alt hvad der hed behandling og vi startede (selvbetalt) på CFC i efteråret... Samme procedure, dog med laser assisted hatching... Ingen graviditet, men havde det som om at et eller andet var galt da jeg fik mens... Som om at der var en der havde hele hånden up there og bare rev ALT med ud på sin vej.... De kunne ikke forstå hvorfor vi ikke kunne opnå graviditet og jeg fik så lavet en hysteskopi... Den viste ingen ting... Vi holdte pause julen over og var så til ny samtale derinde for at høre om der var noget at gøre... Han sagde at det kunne være mine æg der ikke modnede godt nok selvom de så tip top ud på oplægningen dagen... Altså at de simpelthen stoppede med at modne... Han forslog at hvis vi havde mod på at prøve en sidste gang (og kun den ene gang mere, så skulle jeg ikke udsætte mig selv og min krop for mere) så kunne man ændre lidt i min medicin, så æggene modnede bedre... Vi besluttede at give det denne sidste chance inden vi gik til æg donation og jeg har ikke fortrudt det valg... Jeg er nu gravid... Med tvillinger... Jeg skylder dem ALT og er glad for at jeg/vi ikke gav op... Selvom det er så SINDSYGT hårdt at være i behandling.... Det kan man KUN sætte sig ind i hvis man selv har prøvet det....

Jeg ved ikk helt hvad jeg vil med dette svar til dig, men måske bare fortælle dig at selvom det ser håbløst ud så kan der stadig være mulighed... 

Jeg vil ikke sige (som mange har sagt til mig/os) "bare rolig det skal nok komme/bare lad være med at tænke på det/ bare drik noget rødvin/" bare bare bare mig i r....!!

Det er røv hårdt at gå igennem men tror det vigtigste er ikke at miste modet... Ved godt det er møg svært... Sender sig alle de varmeste tanker... Du er velkommen til at skrive probat til mig hvis det er.... t/

Anmeld Citér

10. juli 2015

ErDuHerIkkeSnart

nullermand15 skriver:

Virkelig mærkeligt. Jeg mærker slet ikke jeg har menstruation ingen smerter eller kramper eller noget som helst. Det løber bare lige så stille. 

Først og fremmest - ØV!! Det er bare så pisse hårdt når det ikke lykkes. Man har kæmpet så længe, og så uden resultat. 

Dernæst - skal du ikke have taget en blodprøve for at tjekke, at der intet HCG er i kroppen? Bare for lige at være helt sikker?

Held og lykke til dig. 

Kh Signe

En blog om ufrivillig barnløshed:  www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Kærlighediminmave

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Først og fremmest - ØV!! Det er bare så pisse hårdt når det ikke lykkes. Man har kæmpet så længe, og så uden resultat. 

Dernæst - skal du ikke have taget en blodprøve for at tjekke, at der intet HCG er i kroppen? Bare for lige at være helt sikker?

Held og lykke til dig. 

Kh Signe

En blog om ufrivillig barnløshed:  www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com 

Det har han ikke snakket om. De har ferie nu så vi kan først starte op i august igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.